MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je bedoelt dat mainstream sad is?

Naar verluidt sleepte zyzz vlak voor zn dood 20.000 AUd per maand binnen, zo'n 16.000 euro aan sponsorgelden en weet ik het wat...

Aangezien zn broer er ook aardig wat commerciele connecties op nahoudt geloof ik dat best. Dan ben ik graag mainstream..

16k per maand is wel heel veel hoor :roflol: Zal eerder per jaar zijn..

---------- Post toegevoegd Thu 15 Nov 2012 om 20:04 ----------

Alhoewel.. Moest chestbrah advertenties op die zyzz legacy gehad hebben had die toch wel 40-50.000 binnen gesleept.

Edit: 4000-5000, rekenfoutje.
 
Laatst bewerkt:
Paar maanden voor z'n dood maakte hij 20k per maand.
 
deed hij goed dan, damn
 
overal gastoptredens, dat programma, Nutrisupps sponsoring, eigen proteinmerk etc etc
 
was 20k in 3 maanden jongens, maar alsnog nice
 
was 20k in 3 maanden jongens, maar alsnog nice

Bron?

in b4 feyoso die naar ''buddie said'' savershian belt via zijn prive facebook
 
Zat zojuist ff op bb.com, en vond het wel komisch dat alles waar ook maar het woordje zyzz in voorkomt meteen wordt verwijderd, maar ondertussen staat wel dat hele forum vol met ''brah, u mirin'' en dat soort shit.
 
waarom hebben zovee mensen dan een hekel aan hem? omdat ze m faggot vonden of omdat ie roids gebruikte? t laatste lijkt me sterk omdat meeste mensen om bb dat doen..
 
waarom hebben zovee mensen dan een hekel aan hem? omdat ze m faggot vonden of omdat ie roids gebruikte? t laatste lijkt me sterk omdat meeste mensen om bb dat doen..

Omdat ze jelly zijn
 
Bron?

in b4 feyoso die naar ''buddie said'' savershian belt via zijn prive facebook

Dit stond er op z'n formspring

Zyzz is a brand, and if i continue to market it correctly ill keep making great bank.

made 20k in the last three months without even going to work. U jelly?
 
Legends hebben nou eenmaal haters.
 
Ik ken die mannen helemaal niet hoor ???

Feyoso, please :o.


Ik weet alles over aziz aangezien ik dagelijks met die mannen praat. Is paar maand terug bevestigd geweest door een screenshot geplaatst door een lid.. Ik weet hun kuurverleden etc, aziz heeft misschien al dicht bij de 100 geweest maar toen hij stierf woog hij rond de 91kg.. Meer heb ik hier niet meer over te zeggen,
 
Back
Naar boven