MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beetje hoody zijn benen onder zijn eigen lichaam shoppen..

Klote chestbrah :(
 
9/10e denkt dat het echt is.... strong troll
 
Zo ziet het er al veel bruter uit! Maar lol dat hij ze chopped :roflol:. Is er al iemand die het vermeld heeft op zijn fb?

Ja, hij had me comment na 2min verwijderd en hij heeft me geblokt
 
Trieste gast is het ook. Is het hem na al die kuurtjes nog nie gelukt om fatsoenlijke massa te krijgen en dan met name op zn benen.
 
Trieste gast is het ook. Is het hem na al die kuurtjes nog nie gelukt om fatsoenlijke massa te krijgen en dan met name op zn benen.

Volgens mij heeft die maar 1 kuurtje gedaan..

Die vanaf zijn 1e spuit tot heden duurt :rolleyes:
 
Trieste gast is het ook. Is het hem na al die kuurtjes nog nie gelukt om fatsoenlijke massa te krijgen en dan met name op zn benen.

hij kon allang goede benen hebben als ie het gewoon even goed als bovenlichaam trainde. volgens mij doet ie het 1x per 2 weken of anders lage volume
 
Laatst bewerkt door een moderator:
WmYAK.gif
 
Shit just got real

---------- Post toegevoegd Sun 25 Nov 2012 om 21:52 ----------

Lol, wat een faggot en er zijn dan nog mensen die het geloven.

"legbrah" en "quadbrah" :roflol:

Snap zoiezo niet waarom die Chestbrah zo populair is, met Zyzz had ik dan ook niet zoveel omdat ik het een aandachtshoer vond . Maargoef hij heeft wel duizenden mensen geïnspireerd terwijl die broer van hem sinds zijn dood alleen maar zoveel mogelijk geld probeert te vangen via het succes van zn broertje..

trieste gozer
 
Laatst bewerkt:
Snap zoiezo niet waarom die Chestbrah zo populair is, met Zyzz had ik dan ook niet zoveel omdat ik het een aandachtshoer vond . Maargoef hij heeft wel duizenden mensen geïnspireerd terwijl die broer van hem sinds zijn dood alleen maar zoveel mogelijk geld probeert te vangen via het succes van zn broertje..

trieste gozer

Dit verhaaltje staat volgens mij 102995 keer in dit topic. Elke week is er weer iemand die het ongeveer hetzelfde zegt.
 
Dit verhaaltje staat volgens mij 102995 keer in dit topic. Elke week is er weer iemand die het ongeveer hetzelfde zegt.

Hou jij je maar bezig met je buurvrouw
 
Ik zoek een liedje van zyzz playlists, dikke stampmuziek, maar kom niet op de naam...
 
Back
Naar boven