Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

is dat zoveel kuurtjes waard? heb liever een wat minder natty fysiek dan dat..

True.. Ik weet verder ook niet of ze er geld mee verdienen, maar recreatief gebruik i.c.m. die levensstijl? Dat zou ik ook nooit doen.
 
Denk dat ze gewoon jaar in jaar uit zo droog staan en alleen buff zijn als ze kuren?

Zo droog staan betekent weinig cals binnen spelen. Hoe denk je dan massa te kweken? Kuren zorgt ervoor dat ze wat kunnen gainen maar door dat weinig eten zal het niet veel zijn. Zou mij niet verbazen dat ze gewoon on blijven want kan me best voorstellen dat ze anders massa verliezen omdat ze zo droog willen blijven.
 
heerlijk filmpje :) zo true
 
Ik had Supaturk 2 jaar geleden een mail gestuurd met wat die had gekuurd op Bodybuilding.com en toen had die al 3 cycles gedaan van sustanon en nog wat. Volgens mij heeft die nu 10+ kuren achter de rug en ik ben eigenlijk niet impressed als ik deze pic bekijk maar op sommige staat die er wel ziek bij of is dat photoshop? Zoveel kuren..

supa zit indd rond de 6-7de kuurtje, na zijn 5de werd er enkel gewerkt met snelle esters on 12weken
 
2z9cxep.jpg
 
Supa zit te roiden momenteel, meestal als er een festival is of als de met de crew gaat uithangen kuurt die. Normaal is die niet zo vasculair of shredded
 
Ik vind het allemaal beetje zielig worden voor ze, je benen photoshoppen na weet ik het hoeveel kuurtjes en kuren voor een festival, waar hebben we het over... Zyzz was het hoogtepunt, puur omdat hij de eerste was en een enorm streef fysiek had.
Het hele concept van bodybuilding is een beetje naar de klote geholpen.

Narrowminded people die de dood van hun beste maat omzetten in een geldmachine.
 
Ik vind het allemaal beetje zielig worden voor ze, je benen photoshoppen na weet ik het hoeveel kuurtjes en kuren voor een festival, waar hebben we het over... Zyzz was het hoogtepunt, puur omdat hij de eerste was en een enorm streef fysiek had.
Het hele concept van bodybuilding is een beetje naar de klote geholpen.

Narrowminded people die de dood van hun beste maat omzetten in een geldmachine.

Dat is geen concept, dat is jouw beeld erop. Bb gaat echt wel een stuk verderdan zyzs en zijn crew.

Neemt niet weg dat dit faalgaas gedrag is. Photoshoppen voor e-status, lager kan niet.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 15:31 ----------

Volgens mij is bb op deze manier wel veel bekender geworden, met de nodige meute aan bijkomende faalhazen.
 
Supa zit te roiden momenteel, meestal als er een festival is of als de met de crew gaat uithangen kuurt die. Normaal is die niet zo vasculair of shredded

ik zeg je eerlijk supaturk staat er altijd wel goed bij, en turtle ook
 
Dat is geen concept, dat is jouw beeld erop. Bb gaat echt wel een stuk verderdan zyzs en zijn crew.

Neemt niet weg dat dit faalgaas gedrag is. Photoshoppen voor e-status, lager kan niet.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 15:31 ----------

Volgens mij is bb op deze manier wel veel bekender geworden, met de nodige meute aan bijkomende faalhazen.
Dat

Klopt, maar ben je het niet met mij eens als ik zeg dat trainen en kuren voor festival en voor chicks is dat het wel heel erg slecht met je gesteld is?

Denk dat mutated nation aardig wat centen binnen haalt met Chestbrah erbij, en meneer krijgt zelf ook een aardig percentage vrees ik.
 
Ozcan gaat niet zomaar zyn kuurverleden vrijgeven, stop toch met al die verzonnen shit. De enige twee die ooit op forum over hun cycles heeft gehad waren Saïd en Aziz.. Ozcan heeft mij paar maand geleden verteld wat zijn cycles waren, als ik eerlijk mag zijn is dat één heel stuk minder dan de cyclehistory van Saïd en Aziz.. Getitoncryfags.
 
Dat

Klopt, maar ben je het niet met mij eens als ik zeg dat trainen en kuren voor festival en voor chicks is dat het wel heel erg slecht met je gesteld is?

Denk dat mutated nation aardig wat centen binnen haalt met Chestbrah erbij, en meneer krijgt zelf ook een aardig percentage vrees ik.

Ik ben het helemaal met je eens. :)

Alhoewel ik wel moet toegeven dat dat vrijwel de reden was waarom ik ben begonnen met de sport. (Ik kuur niet, lol en heb ondertussen genoeg andere redenen dan dat ;) )

Ozcan gaat niet zomaar zyn kuurverleden vrijgeven, stop toch met al die verzonnen shit. De enige twee die ooit op forum over hun cycles heeft gehad waren Saïd en Aziz.. Ozcan heeft mij paar maand geleden verteld wat zijn cycles waren, als ik eerlijk mag zijn is dat één heel stuk minder dan de cyclehistory van Saïd en Aziz.. Getitoncryfags.

lol, ok. :rolleyes:



http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=e6t-6JpIb78

Lekker zyzz nummertje :D
 
Ik vind het allemaal beetje zielig worden voor ze, je benen photoshoppen na weet ik het hoeveel kuurtjes en kuren voor een festival, waar hebben we het over... Zyzz was het hoogtepunt, puur omdat hij de eerste was en een enorm streef fysiek had.
Het hele concept van bodybuilding is een beetje naar de klote geholpen.

Narrowminded people die de dood van hun beste maat omzetten in een geldmachine.

dat gaat wel heel ver, als hij daadwerkelijk kuurt voor een festival.. zoizo voor stereo sonic. Dat is 1 festival waarvoor ze het allemaal doen, kan ik nog wel door de vingers zien..

hoezo vernken ze het dan na al die kuurtjes? door slechte voeding of wat? volgens mij is dit gewoon wat je eruit haalt na al die kuurtjes bij een gemiddeld persoon? of hadden ze later moeten beginnen met kuren, misschien is dat het ook....

btw, bij welke foto zijn de benen geshopped? of is die al verwijdert omdat ze busted waren.. zou wel echt ziek zijn als het waar is
 
Ozcan gaat niet zomaar zyn kuurverleden vrijgeven, stop toch met al die verzonnen shit. De enige twee die ooit op forum over hun cycles heeft gehad waren Saïd en Aziz.. Ozcan heeft mij paar maand geleden verteld wat zijn cycles waren, als ik eerlijk mag zijn is dat één heel stuk minder dan de cyclehistory van Saïd en Aziz.. Getitoncryfags.

ooh stoer je praat met de crew en kent ze bij hun voornaam, fijn dat je het ons laat weten
 
Back
Naar boven