XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het hele grote grapje is dat de ruzie sharky vs CB fake is en bedoeld is om supplementen te marketen.

hoe wil een ruzie een positief voordeel hebben in het reclame maken van supps?
 
Hij zag er mij wel een toffe gozer uit maar snap sommige stukken van het verhaal snap ik helemaal niet. Dus het is allemaal één commercieel gedoe fsoo? ???
 
als je kijkt op de twitter van timsharkey waar zyzz ook mee omging in thailand hij zei al dat aziz veel coke en pillen kocht van thaise drugdealers ( hun vermoorden je alleen al om een iphone ) en ondertussen nog roids en clen en ephedrine en ja dan dood leuk sauna instappen waar het al benauwd is. toch vind ik het knap dat ie aardig coke gebruikte en pillen maar toch zo'n fysiek kon hebben. de roids helpen je een handje maar is toch veelal genen bij hem
 
Zal wss wel geen aangeboren hartafwijking zijn, maar eerder een foute combinatie van drugs,vetverbranders, aas enz
 
Zal wss wel geen aangeboren hartafwijking zijn, maar eerder een foute combinatie van drugs,vetverbranders, aas enz

Ik denk wel dat hij een aangeboren hartafwijking had, zijn ontzettend veel mensen die hartafwijkingen hebben die niet per definitie een belemmering zijn in het leven. Wanneer je ontzettend veel AAS pakt, drugs en vetverbranders dan is het natuurlijk een ander verhaal.

Waarschijnlijk is het gewoon een combinatie geweest van meerdere factoren. Als hij 100% gezond was dan zouden alle pro BB-ers wel dood neervallen als je kijkt wat die spuiten.
 
Ik denk wel dat hij een aangeboren hartafwijking had, zijn ontzettend veel mensen die hartafwijkingen hebben die niet per definitie een belemmering zijn in het leven. Wanneer je ontzettend veel AAS pakt, drugs en vetverbranders dan is het natuurlijk een ander verhaal.

Waarschijnlijk is het gewoon een combinatie geweest van meerdere factoren. Als hij 100% gezond was dan zouden alle pro BB-ers wel dood neervallen als je kijkt wat die spuiten.

kan goed zijn maar zelf met een hartafwijking kon hij mss wel oud worden zonder die middelen en profs staan onder medische toezicht en zullen welgeen coke en dergelijke gebruiken
 
Ik denk wel dat hij een aangeboren hartafwijking had, zijn ontzettend veel mensen die hartafwijkingen hebben die niet per definitie een belemmering zijn in het leven. Wanneer je ontzettend veel AAS pakt, drugs en vetverbranders dan is het natuurlijk een ander verhaal.

Waarschijnlijk is het gewoon een combinatie geweest van meerdere factoren. Als hij 100% gezond was dan zouden alle pro BB-ers wel dood neervallen als je kijkt wat die spuiten.

Pro bb'ers zitten niet coked up achter de pc maf te doen, laten we eerlijk zijn, zyzz is te ver gegaan met zijn drugsgebruik en dat is hem fataal geworden. Gebeurt ook te veel mensen die verslaafd raken.
 
kan goed zijn maar zelf met een hartafwijking kon hij mss wel oud worden zonder die middelen en profs staan onder medische toezicht en zullen welgeen coke en dergelijke gebruiken

Klopt, vermoed dat het elkaar versterkt heeft. Moest hij geen AAS gebruikt hebben had hij nog geleefd en als hij geen hartafwijking had had hij misschien ook nog geleefd, of ieder geval wat langer dan hij nu gedaan heeft.
 
Een goed voorbeeld van wat te veel bijstand met je doet.

:roflol:

En Jezus was natuurlijk een veel grotere intellectueel dan Zyzz. Maar Zyzz was niet echt een goed voorbeeld voor jongeren (drugs, steroids enz..) dus is het zo jammer niet dat hij zo vroeg gestorven is, integendeel.
 
On my first day in Thai prison they were lining up to fight me. By my last day they were lining up to give me their food. Life is about Attitude. Life is Good.
 
Tim Sharky ‏@timsharky

@Dealinng how did you get so rich? @timsharky Killing Zyzz and bashing cunts like Chestbraaaaaaaaa...


respect = lost
 
Back
Naar boven