MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (13 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Maar zyzz begon ook vroeg, wil je zeggen dat supaturk meer gebruikt dan iemand als chestbrah/zyzz? Of zorgt ie gewoon beter voor zn lichaam? (Minder coke, speed etc.)
Ik weet niet omdat ik supaturk niet in RL ken maar ik denk dat supaturk beter met aas omging dan zyzz
 
omg wat een discussie hahaha
 
It’s also rumored that during his time at Thailand, before passing away – that he had upped his tren dosage to around 2grams a week. Which would put him at around 300mg of tren a day! If anyone has any experience at all with tren then they would understand the serious side effects of; shortness of breathe, high blood pressure, etc. that would have most definitely had something to do with his death.

http://trenace.com/zyzzs-steroid-cycle-tren-ace-test-prop-t3-and-clen/

Of die zichzelf nou dood gespoten heeft of niet, als de geruchten waar zijn is er weinig bijzonder aan zijn lichaam met zoveel troep.
Met zoveel aas kan iedereen een goed fysiek realiseren.

Zyzz fans zijn dus net zo achterlijk als mensen die zich laten misleiden door Telsell.
 
It’s also rumored that during his time at Thailand, before passing away – that he had upped his tren dosage to around 2grams a week. Which would put him at around 300mg of tren a day! If anyone has any experience at all with tren then they would understand the serious side effects of; shortness of breathe, high blood pressure, etc. that would have most definitely had something to do with his death.

http://trenace.com/zyzzs-steroid-cycle-tren-ace-test-prop-t3-and-clen/

Of die zichzelf nou dood gespoten heeft of niet, als de geruchten waar zijn is er weinig bijzonder aan zijn lichaam met zoveel troep.
Met zoveel aas kan iedereen een goed fysiek realiseren.

Zyzz fans zijn dus net zo achterlijk als mensen die zich laten misleiden door Telsell.

wow, en hier kom je nu pas achter? :P great job detective
 
Zyzz fans zijn dus net zo achterlijk als mensen die zich laten misleiden door Telsell.

42bde810.jpg
 
Loopt BustedBrah, hier niet meer rond dan?

Geen idee, hij heeft zijn avatar verwijderd en je kan ook niet meer zien of hij online is (zo ver ik kan zien dan). Sinds die laatste rel heeft hij ook niks meer gepost volgens mij
 
Ach al trapte hij 1000mg per dag erin. Blijf erbij dat zijn manier van doen baas was.
 
wow, en hier kom je nu pas achter? :P great job detective

Nee dit heb ik altijd al gevonden, blijkbaar ben jij een wat minder goede detective ;)

en wie mag jij dan wel zijn?

Iemand die jou blijkbaar op je E-dick heeft getrapt.

Kan me voorstellen dat het niet leuk is als je held wie je als voorbeeld zag blijkt alles aan een aantal spuitjes te danken heeft, maar een beetje flauw om dat nu op mij af te reageren he.

Zyzz was gewoon een aas-junkie, kan je je maar beter bij neerleggen.
 
Waar heb ik ooit gezegd dat Zyzz niet gebruikte dan?
Het interesseert me gewoon geen hol, al nam hij dagelijks n tren-bad, ik kan er niet mee zitten. En de meeste mensen in dit topic denken er hetzelfde over. Dus nogmaals, wat kom je hier doen?
 
supaturk bulked ook lang door, soms heeft ie vp van 12% (is ook kleiner qua lengte)
zyzz en chestbrah altijd rond 7 etc
 
Waar heb ik ooit gezegd dat Zyzz niet gebruikte dan?
Het interesseert me gewoon geen hol, al nam hij dagelijks n tren-bad, ik kan er niet mee zitten. En de meeste mensen in dit topic denken er hetzelfde over. Dus nogmaals, wat kom je hier doen?

Heb ik dan gezegd dat jij dat wel zei? :rolleyes:
Hetzelfde als jij hier komt doen, discuseren, alleen ben ik geen zyzzfan.

Als het je allemaal geen hol interesseert waarom irriteert mijn aanwezigheid je dan zo als ik kritiek uit op Zyzz...blijkbaar interesseert het je toch.

Begrijp me niet verkeerd als jij graag fan bent van een oplichter en aas verslaafde is dat prima, is jouw leven dude, moet je mee doen wat je wilt :D
 
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=121274671&p=428256021&viewfull=1#post428256021

tbh even when i dirty bulked 6-7k calories, eating pizza and maccas, i never went over 10%. but when i started watching my diet, i can mantain around 6-7% whilst still putting on muscle. clenbuterol also helps. and genetics.

(if anything steroids made me less ripped because of the bloat i got from it. i look alot leaner off cycle, and babo can attest to this)

trenbolone is god in steroid form. Id never ever touch anything except prop and tren.

****ing awesome drug. The intensity, fullness, emotions, crazy dreams, sweating, and anger i got on it was ****ing awesome...i loved it


Originally Posted by Amsterdammerr
How much did you do
75mg EOD

Originally Posted by zakbase2
6-7k calories **** how much weight did you end up adding from the dirty bulk?.
30-40 pounds
 
Back
Naar boven