AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Zelfs op de heenweg van de sauna naar het ziekenhuis in thailand stond ie strak:

291kj5u.png

:lol:
 
Wat nu, stel he, gewoon even voor de verbeelding, stel nu:

Zyzz had vanaf kleins af aan al een goed fysiek. De aanleg om huge te worden.
En stel nu.....stel he, moet niet, het mag....stel: zo iemand komt dus jouw gym binnen lopen, in de bekende Zyzz kledij, met dat fysiek wat genetisch al meegegeven is.....had je hem dan niet een klein beetje (een ietsiepietsie) phaggot gevonden ?
 
Wat nu, stel he, gewoon even voor de verbeelding, stel nu:

Zyzz had vanaf kleins af aan al een goed fysiek. De aanleg om huge te worden.
En stel nu.....stel he, moet niet, het mag....stel: zo iemand komt dus jouw gym binnen lopen, in de bekende Zyzz kledij, met dat fysiek wat genetisch al meegegeven is.....had je hem dan niet een klein beetje (een ietsiepietsie) phaggot gevonden ?
nope
 
wat n attention-whores hier

out for now
 
Zyzz was gewoon een aardige vent hoor.. niet zoals hij zich voordeed in zijn filmpjes.
 
Ik vind dat Zyzz erg mooi gespierde benen heeft en dat hij goed kan dansen met zijn armen. Oja en zijn strakke broekjes vind ik totaal niet homoseksueel.
 
Ik vind dat Zyzz erg mooi gespierde benen heeft en dat hij goed kan dansen met zijn armen. Oja en zijn strakke broekjes vind ik totaal niet homoseksueel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik vind dat Zyzz erg mooi gespierde benen heeft en dat hij goed kan dansen met zijn armen. Oja en zijn strakke broekjes vind ik totaal niet homoseksueel.

Dat kapsel ook. Wauwww howwww gayyy
 
Back
Naar boven