XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haters gonna hate...
 
Haters gonna hate...

Valt me op dat in dit forum weinig weerwoord voorkomt. Of jullie zijn allemaal heel lief of jullie weten niet zo goed om te gaan met kritiek. Kritiek is iets waar een topic zich overigens goed voor leent en mss ook wel deels bedoeld is.

Haters gonna hate kennen we nu wel.

Respect krijg je niet, die verdien je. Dat verdien je door goed onderbouwde antwoorden, een realistisch weerwoord, dat soort dingen. Gek dat mensen hier trollen ?
 
Valt me op dat in dit forum weinig weerwoord voorkomt. Of jullie zijn allemaal heel lief of jullie weten niet zo goed om te gaan met kritiek. Kritiek is iets waar een topic zich overigens goed voor leent en mss ook wel deels bedoeld is.

Haters gonna hate kennen we nu wel.

Respect krijg je niet, die verdien je. Dat verdien je door goed onderbouwde antwoorden, een realistisch weerwoord, dat soort dingen. Gek dat mensen hier trollen ?
zeg jij...:rolleyes:
:trollface:
 
Valt me op dat in dit forum weinig weerwoord voorkomt. Of jullie zijn allemaal heel lief of jullie weten niet zo goed om te gaan met kritiek. Kritiek is iets waar een topic zich overigens goed voor leent en mss ook wel deels bedoeld is.

Haters gonna hate kennen we nu wel.

Respect krijg je niet, die verdien je. Dat verdien je door goed onderbouwde antwoorden, een realistisch weerwoord, dat soort dingen. Gek dat mensen hier trollen ?

Heeft niets met trollen te maken...

Dus als iemand hem 'gay' om z'n kapsel noemt is kritiek en geen troll?

Hoor liever wat feiten en meningen over z'n toenmalige stats of wat leuke vids etc.
 
Heeft niets met trollen te maken...

Dus als iemand hem 'gay' om z'n kapsel noemt is kritiek en geen troll?

Hoor liever wat feiten en meningen over z'n toenmalige stats of wat leuke vids etc.

Dat is weer mening. Geen kritiek.

Mijn mening heb ik al gespuugd.

Stats en vids hou ik me niet mee bezig, daar zijn de clearasil-boys voor.
 
Ik vind zyzz een erg mooie man, ik zou pindakaas van zijn navel eten als hij nog leefde.
 
keep on hating bro
je bereikt hier niks mee he, je laat alleen zien dat je een sadcunt bent:D

Sadcunt? Je bent een echte na aper, net zoals de rest. Je gaat zelfs zijn tekst na praten
Hoe triest is dat. Niet eens je eigen persoonlijkheid kunnen ontwikkelen. Een man helemaal geweldig vinden, die gay dansjes doet. Iemand na apen nog zien als god :roflol::roflol::roflol:

Sta je nu ook in het uitgaan. Op de zelfde manier te dansen? Te flexe zoals Zyzz. Stiekum hopen dat er iemand kijkt en denkt. Heeee daar heb je Zyzz hmmmm

Dus als je hem verder wilt na apen, koop alvast wat gear. Spuitje er in. Kan je over 2 zomers met een korte mooi roze broekje gaan rond huppelen op een feestje.

Ik vind het persoonlijk triest als mensen iemand aan bidden of na doen en geef persoonlijkheid hebben.
 
OP is a phaggot
 
En hoe is het met je vriendje ?

Het was sarcasme :o

Ik vind geen zak aan die jongen en zijn gedrag. Hoewel zijn (indirecte) boodschap "geniet van het leven en neem niet alles zo serieus" een kern van waarheid heeft.
 
Sadcunt? Je bent een echte na aper, net zoals de rest. Je gaat zelfs zijn tekst na praten
Hoe triest is dat. Niet eens je eigen persoonlijkheid kunnen ontwikkelen. Een man helemaal geweldig vinden, die gay dansjes doet. Iemand na apen nog zien als god :roflol::roflol::roflol:

Sta je nu ook in het uitgaan. Op de zelfde manier te dansen? Te flexe zoals Zyzz. Stiekum hopen dat er iemand kijkt en denkt. Heeee daar heb je Zyzz hmmmm

Dus als je hem verder wilt na apen, koop alvast wat gear. Spuitje er in. Kan je over 2 zomers met een korte mooi roze broekje gaan rond huppelen op een feestje.

Ik vind het persoonlijk triest als mensen iemand aan bidden of na doen en geef persoonlijkheid hebben.

Mij lachen ze altijd alleen maar uit...:(
 
Mieren braa?


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sadcunt? Je bent een echte na aper, net zoals de rest. Je gaat zelfs zijn tekst na praten
Hoe triest is dat. Niet eens je eigen persoonlijkheid kunnen ontwikkelen. Een man helemaal geweldig vinden, die gay dansjes doet. Iemand na apen nog zien als god :roflol::roflol::roflol:

Sta je nu ook in het uitgaan. Op de zelfde manier te dansen? Te flexe zoals Zyzz. Stiekum hopen dat er iemand kijkt en denkt. Heeee daar heb je Zyzz hmmmm

Dus als je hem verder wilt na apen, koop alvast wat gear. Spuitje er in. Kan je over 2 zomers met een korte mooi roze broekje gaan rond huppelen op een feestje.

Ik vind het persoonlijk triest als mensen iemand aan bidden of na doen en geef persoonlijkheid hebben.
Jammer dat niemand jou aanbid he,,,
En dan nog als iemand in een roze broekje rond willt huppelen so what?
En Sadcunt is niet van Zyzz,,,
 
Sadcunt? Je bent een echte na aper, net zoals de rest. Je gaat zelfs zijn tekst na praten
Hoe triest is dat. Niet eens je eigen persoonlijkheid kunnen ontwikkelen. Een man helemaal geweldig vinden, die gay dansjes doet. Iemand na apen nog zien als god :roflol::roflol::roflol:

Sta je nu ook in het uitgaan. Op de zelfde manier te dansen? Te flexe zoals Zyzz. Stiekum hopen dat er iemand kijkt en denkt. Heeee daar heb je Zyzz hmmmm

Dus als je hem verder wilt na apen, koop alvast wat gear. Spuitje er in. Kan je over 2 zomers met een korte mooi roze broekje gaan rond huppelen op een feestje.

Ik vind het persoonlijk triest als mensen iemand aan bidden of na doen en geef persoonlijkheid hebben.

gelukkig weet ik beter :)
ach jij bent maar een zielig persoontje die op internet moet haten op iemand die dood is, jou kunnen ze niet serieus nemen
 
hnnnnng

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven