XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Nee ik doelde op foto's van zijn eerste jaren dat hij trainde..
 
Hmm, ik heb zo het gevoel dat zijn rug ook vol acne zit. Tja je moet het er maar voor over hebben.. Wel insane traps en delts. Kwam deze foto nog tegen op zijn FB, van eind januari:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 27 Feb 2013 om 11:33 ----------



Ik denk dat hij doelde op zijn early high school pics? Zyzz zag er toen lichtelijk anorexia uit zeg maar :) Als je goede genen hebt, dan ben je voordat je überhaupt ooit een gewicht aanraakt echt niet zo'n dun
Hebben ze geen accutane daar, hij gaat ook vast overboard met het AAS wat zoveel acne kan veroorzaken
 
Hebben ze geen accutane daar, hij gaat ook vast overboard met het AAS wat zoveel acne kan veroorzaken

Sommige krijgen van alleen melk al acne terwijl een ander 1000mg test zet en een baby huidje houd. Je kan dus geen conclusies trekken uit acne wat AAS gebruik betreft.
 
Sommige krijgen van alleen melk al acne terwijl een ander 1000mg test zet en een baby huidje houd. Je kan dus geen conclusies trekken uit acne wat AAS gebruik betreft.
Hij had vroeger nooit acne heb veel pics van hem gezien
 
Sommige krijgen van alleen melk al acne terwijl een ander 1000mg test zet en een baby huidje houd. Je kan dus geen conclusies trekken uit acne wat AAS gebruik betreft.

:roflol: denk dat je in dit geval wel conclusies kan trekken hoor. Maar leuk hoe sommigen de aesthetic crew in bescherming nemen
 
:roflol: denk dat je in dit geval wel conclusies kan trekken hoor. Maar leuk hoe sommigen de aesthetic crew in bescherming nemen

Ik zeg ook niet dat het door melk komt laat staan dat t me niet aannemelijk lijkt dat ze aas gebruiken :roflol:

Maar zyzz was zo goed als acne vrij dus zoals ik al zij t zegt niet altijd wat..
 
Pff, mijn traps zijn nog mooier.
 
Oh lalwd, het wordt met de dag erger.

2akfozt.png
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die linker op zijn quad? Wauw.. :roflol: Beide zijn wel erg slechte kwaliteit trouwens..
 
Vreselijk gezet inderdaad, mate van detail is erg laag.
 
Pff, mijn traps zijn nog mooier.

druk ik op "pics" (denk ik heel wat te zien)... komen er een paar botten op mijn beeldscherm tevoorschijn....oh lawd
 
Back
Naar boven