Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (14 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mr. Clen himself :trollface:
 
haha, niet meer zo actief idd. Druk met school, trainen, feesten en fbuddy's :p Just like zyzzz


Ik neem t iig nooit meer. Ik had tijdens de 3 weken dat ik t gebruikte in totaal meer dan 10 bijna dood ervaringen. :o
nice!

kan me er wel wat bij voorstellen, vriend van me was het ook slecht ervan geworden desondanks ik ergeen ervaring mee heb gehad raadde ik hem aan met 1 tab te beginnnen. Niet luisteren, 2 genomen en toen was het prijs, hele week slecht gevoelt :p

binnekort weer loggen trouwens bro?
 
nice!

kan me er wel wat bij voorstellen, vriend van me was het ook slecht ervan geworden desondanks ik ergeen ervaring mee heb gehad raadde ik hem aan met 1 tab te beginnnen. Niet luisteren, 2 genomen en toen was het prijs, hele week slecht gevoelt :p

binnekort weer loggen trouwens bro?

Haha, het is ook echt troep. Raad het niemand aan. Toevallig een kerel uit mn gym, had een vriendin van m clen aangeraden. Vroeg ik welke dosering, 200 mcg..:o
benieuwd of ze nog leeft.

Use clen they said, it will be fun they said.jpg

Maar loggen weet ik nog niet, beetje veel gezeik irl gehad, motivatie is ook echt weg. Duurt even voordat t weer terug is. Ik train nog wel gewoon 3x in de week, energylevels zijn alleen om te janken iedere dag. Daarom doe ik het nu wat rustiger aan
 
677 pagina's topic over plakjeskaas?
 
T3, Clen.. why not?
T3 nog geen research naar gedaan hoe erg het reageert op je hart, weet w3el dat t3 ervoor zorgt dat de cellen meer verbranden maar weet niet echt hoe erg het hart harder gaat pompen.

Bij clen is de hartkloppingen behoorlijk waardoor je veel kan zweten e niet eens kan slapen ervan.
 
T3 nog geen research naar gedaan hoe erg het reageert op je hart, weet w3el dat t3 ervoor zorgt dat de cellen meer verbranden maar weet niet echt hoe erg het hart harder gaat pompen.

Bij clen is de hartkloppingen behoorlijk waardoor je veel kan zweten e niet eens kan slapen ervan.

en in combinatie met hartfalen is vragen om problemen
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
en in combinatie met hartfalen is vragen om problemen
Klopt.

Ik loop stage in een apotheek en kan je zeggen dat 95 procent van alle mensen die hier komen hartproblemen hebben dus het komt vaak voor. Maar komop.. als je geen geld verdient met bodybuilden en er gwn goed uit wilt zien hoef je geen clen en t3 te gebruiken. Niemand hoeft je 5 procent bodyfat te zien 10 procent is het ideaal imo.

Testosterone etc kan als je je gewoon laat controleren en niet retarded dosissen gaat spuiten
 
haha, niet meer zo actief idd. Druk met school, trainen, feesten en fbuddy's :p Just like zyzzz


Ik neem t iig nooit meer. Ik had tijdens de 3 weken dat ik t gebruikte in totaal meer dan 10 bijna dood ervaringen. :o

explain?
 
Aydin Gudar, a.k.a. turtle

'' .i start proper bulk in 4 weeks if you know what i mean lol ''

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Klopt.

Ik loop stage in een apotheek en kan je zeggen dat 95 procent van alle mensen die hier komen hartproblemen hebben dus het komt vaak voor. Maar komop.. als je geen geld verdient met bodybuilden en er gwn goed uit wilt zien hoef je geen clen en t3 te gebruiken. Niemand hoeft je 5 procent bodyfat te zien 10 procent is het ideaal imo.

Testosterone etc kan als je je gewoon laat controleren en niet retarded dosissen gaat spuiten

qft
 
Wat is dat toch met jou en je afwijkend interpunctie gebruik? Merk je dan nooit iets vreemds op wanneer je je posts zo eens nu en dan terug leest? Zoiets in de aard van 'goh, mijn berichten zijn toch een beetje anders'. Weet niet hoe ik het niet al te aanvallend moest brengen maar dit moest toch echt even van mijn hart.



Groet,

De interpunctie nazi.


:roflol: genius

NOpe. Echter, dit heeft niets van doen met grammatica. Maar je leestekens. Het is toch geen moeite om ze vlak na de laatste letter van je zin te plaatsten? Integendeel, je moet er zelfs minder voor doen!

Dat leest zoveel vlotter.

jouw


auchhhhhh
 
Back
Naar boven