AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die Aydin lijkt wel erg teruggevallen te zijn, of traint hij nooit benen? Wat een verschil met die foto's van januari.. Achja herfst bij hun he, dus tijd om te 'bulken' inderdaad :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik denk dat je zowel als voornaamwoord als een bezittelijke vnw kan aangewend worden. Weet niet zeker he.

Ik weet ook niet zeker man.
 
r9h45e.png
























[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik dacht (srs) dat je het als bezittelijk voornaamwoord bedoelde, maar je hebt gelijk en ik druip nu bedroefd af..

En ik ben zelf nog wel zo'n spellingsnazi
 
Ik dacht (srs) dat je het als bezittelijk voornaamwoord bedoelde, maar je hebt gelijk en ik druip nu bedroefd af..

En ik ben zelf nog wel zo'n spellingsnazi

'Je' was in die zin ook een bezittelijk VNW. Google translate bevestigd ook dat dat mag.
 
'Je' was in die zin ook een bezittelijk VNW. Google translate bevestigd ook dat dat mag.

Daar sta ik echt van te kijken, ik zie het in spreektaal/chat-taal vaak maar ik heb altijd geleerd dat het fout is. Er blijft niks meer over van onze taal, je mag ook al overal 'die' voor gebruiken. "die huis" "die rek" en laten we al helemaal ophouden over van die figuren die schrijven "laten we ma eens gaan". Ja, ik ben gefrustreerd :D
 
Laatst bewerkt:
hoe oud is die knuppel nou als die nu nog had geleefd?
 
Ga jij jezelf nog een beetje verschieten, pummel:D

:o

(ter mijn verdediging: hier in de streek is het gebruik van het woord 'verschieten' in de zin van verschrikken zo common geworden dat het haast als AN kan beschouwd worden (volgens Mickie), praten ze bij jullie ook met dt-fouten? :p)
 
Die Aydin lijkt wel erg teruggevallen te zijn, of traint hij nooit benen? Wat een verschil met die foto's van januari.. Achja herfst bij hun he, dus tijd om te 'bulken' inderdaad :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mooie tatt
 
klopt ja, de enige echte
 
66guoc8.jpg

h5xug64.jpg

qJw7nv8.jpg

najMsTe.jpg

GY9iVRk.jpg

G2ddm5E.jpg

WSRoolm.jpg

mas8oED.jpg

9uAXbAp.jpg

Q3HAhj9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven