Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

FwFjsAD.png


Welke dbb'er is dit?

Hoe leg je dat uit over 30jaar?
 
Snap nog steeds niet hoe Chestbrah zo stom kon zijn om z'n broer op te offeren :scratch:
 
Hoe leg je dat uit over 30jaar?
Over 30 jaar kan je zeggen dat je vroeger jong, dom en impulsief was... vraag me af hoe je dit NU aan mensen uitlegt :roflol:
 
Je wilt weten wie Zyzz is ? Zyzz was een 18-jarige jongen die slechts 55kilo woog . Hij besloot te gaan trainen , maar zijn dieet en routine zoog zoveel dat hij bitter en ongeduldig werd . Hij besloot om te beginnen met steroids . Na een cyclus of twee hij zag er prachtig uit . Het enige probleem was , zodra hij uit de versnelling , hij wereld beginnen te verliezen massa en die snee kijken dus koos hij om te beginnen wordt op versnelling de hele tijd bij onveilige doseringen erg dat je samen met T3 en Clenbuterol . Het was niet genoeg , hij had veeners gezet in een nosejob , en kaak werk omdat hij zo onzeker . Nadat hij een zelf uitgeroepen God , zei hij dat hij keek de manier waarop hij deed omdat van de genetica .

Op een dag ging hij naar Thailand en stierf in de sauna van een Bangcok bordeel met veel Tren , tests , Clen , T3 , en drugs in zijn systeem . Hij was een ijdel stuk stront met geen respect voor hormonen en chemicaliën en het is de reden waarom hij stierf.

Zijn fanbase gebeurt om een ​​aantal van de meest zielige klote stukken stront die ooit ontstaan ​​zijn. Ze leven hun leven door Zyzz , omdat ze niet van zichzelf houden en ze proberen hem na te bootsen . Ze zijn net als nken papegaaien en zal gaan naar elke kans die ze krijgen te verdedigen Zyzz .

Als ik ooit het geld dat ik zou gaan naar Australië en ga schijten en pissen op Zyzz 's graf had , zou ik het op Youtube . Ik garandeer in een paar uur zou ik bijna een miljoen keer bekeken en alle Zyzz 's kleine wannabe stoere vent volgers en hebben zelfs zijn flikker groep die bekend staat als "The Aesthetic Crew " , maar een groep van nken jongens op spullen die denken dat ze hebben geweldige genetica zelfs hoewel ze white trash £ 130 drugsverslaafden zou zijn zonder steroïden , zou me sturen doodsbedreigingen en ik zou nken lachen . Ik zou lachen en vertel hen bij mij te komen .
 
Ben je soms een beetje boos?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
gast je schrijft als een 10- jarige
 
Back
Naar boven