AndroidHealthClinic

cfm of tri pro force?

Bezoekers in dit topic

Alessandro

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 dec 2002
Berichten
261
Waardering
0
Welke van de 2 zou de beste investering zijn? Ik doe het op dit moment vooral met melk +tonijn/kipfilet/ei.???
 
Ik zou de Tri Pro Force nemen zit ook whey in. Als je de kip/tonijn/kwark zat bent is een Tri Pro shake een goede vervanging.

Als je het niet zat bent kan je beter de CMF nemen voor in de ochtend en na training.

Ik heb ze alletwee, de tri pro op niet trainingsdagen en de cmf voor na de training en de ochtend na een training.
 
Je kan ze eigenlijk niet vergelijken. de tri pro is een combi van 3 eiwitten, perfect gedurende de dag en voor het slapen gaan. De cfm is whey, een eiwit wat snel opgenomne wordt en dus ideaal is voor 's ochtends vroeg en direct na de training. haal je gedurende de dag voldoende eiwit uit je voeding dan zou ik voor de whey kiezen, 's ochtends meteen een shake en na de training in combi met snelle kh. wil je echter je eiwitten tijdens de maaltijden overdag vervangen dan de tri pro nemen..
 
Ik denk dat ik het beste toch maar eerst de cfm kan nemen. Ik had het bij athletes nutrition gevraagd en die zeiden dat de cfm ook maar gewoon een eiwit is. Dat klopt natuurlijk, maar tri pro force natuurlijk ook en dat komt gedeeltelijk overeen met wat ik al neem. Echt zat ben ik dat toch niet.
Dus vooral voor 's morgens na de training en direct na de training zal de cfm toch waardevoller zijn. De caseine in de tpf(handig voor het slapen gaan), zit natuurlijk in feite toch al in de melk.
Bedankt voor jullie raad!
 
Originally posted by Alessandro
De caseine in de tpf(handig voor het slapen gaan), zit natuurlijk in feite toch al in de melk.

Ja, alleen een probleempje. De dosis van 30gr TPF haal je nooit uit melk...tenzij je een heel pak opdrinkt. Daarnaast zitten er in TPF ook andere eiwitten (3 soorten remember)...
 
waar, maar de tri, kan je vrij goed vervangen met je normale voeding, dus als je uit je voeding al voldoende eiwit pakt zou ik zeker voor whey kiezen, er zijn, mij niet bekend athans, geen producten die enkel uit whey bestaan, dus moet je het in de voor van een supplement nemen. je overige eiwitinname kan met voeding ook goed gerealiseerd worden.. ik zou dus voor de whey gaan, just my 2 eurocenters :)
 
Ja, soulreaver, ik ben het met je eens. Ik moet natuurlijk ook gewoon op mijn studentenbudget(geen beurs meer) letten en dan zijn het al hoge bedragen. Maar de Whey heeft dan nog wel toegevoegde waarde omdat ik verder geen snelle eiwitten heb die goedkoper zijn en met name 's morgens is dat een erg groot probleem. Dat probeer ik momenteel te compenseren met een stuk kipfilet dat ik de avond ervoor bak, maar dat is natuurlijk ook verre van ideaal. Die eiwitten zullen alleen iets sneller gaan dan melk.
Zeg niet te snel dat je geen 30g aan melk weg krijgt voor het slapen gaan, Robin;) Daar ben ik erg goed in. Er zit 34g in een pak, dat zijn (ruim) 4 glazen en die gaan er achter elkaar in als het moet.:D
 
tjah mischien krijg je ze naar binnen maar moet je wel s nacht je bed uit om te pissen :D
 
Ieder voordeel heb z'n nadeel:D
 
Back
Naar boven