Fitness Seller

CGBP

Bezoekers in dit topic

Da777n

Cool Novice
Lid geworden
14 apr 2022
Lengte
1m76
Massa
60kg
Vetpercentage
10%
Ik heb nu close grip bench press toegevoegt in mijn training maar als ik hem doe voel ik hem meer in mijn rear delts en daar brandt het ook en omdat ik dan hem in mijn rear delts voel kan ik niet meer verder. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Ik laat de bar op mijn solar plexus gaan en vanuit daar weer omhoog. Verder lig ik met mijn rug recht en houd ik me schouderbladen naar achter en borst naar voren: scapula retrected en me ellebogen zijn ook naar binnen tijdens het pressen

ak

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Verder lig ik met mijn rug recht en houd ik me schouderbladen naar achter en borst naar voren: scapula retrected
Dit kan dus niet of je hebt een arch of niet. Handen schouderbreedte uit mekaar en niet 3cm. Bb niet tot je borst maar paar cm erboven. Doe hem in een rack met de safety 5cm boven je borst, paused reps kan ook.

Als je jou rear delts voelt heb je hier teveel focus/druk op met je houding en niet evenredig verspreid met je lats/kont.

Solway Firth

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
13 apr 2021
Lengte
1m73
Massa
72kg
Wat @ak zegt. Bij mij 'raakt' de bar mijn borst lager dan bij de reguliere benchpress, meer bovenkant buik zeg maar. Is voor iedereen echter anders en moet je even aanvoelen.

OP
Da777n

Da777n

Cool Novice
Lid geworden
14 apr 2022
Lengte
1m76
Massa
60kg
Vetpercentage
10%
Dit kan dus niet of je hebt een arch of niet. Handen schouderbreedte uit mekaar en niet 3cm. Bb niet tot je borst maar paar cm erboven. Doe hem in een rack met de safety 5cm boven je borst, paused reps kan ook.

Als je jou rear delts voelt heb je hier teveel focus/druk op met je houding en niet evenredig verspreid met je lats/kont.
Ja kleine arch en mn handen zijn idd 3cm uit elkaar 😂 en bb raakt mn buik. Thx

Bullshark

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2022
Lengte
1m76
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Met EZ- Oly als hier beschreven.