XXL Nutrition

CGBP

Bezoekers in dit topic

Da777n

Cool Novice
Lid geworden
14 apr 2022
Berichten
74
Waardering
16
Lengte
1m52
Massa
143kg
Vetpercentage
3%
Ik heb nu close grip bench press toegevoegt in mijn training maar als ik hem doe voel ik hem meer in mijn rear delts en daar brandt het ook en omdat ik dan hem in mijn rear delts voel kan ik niet meer verder. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Ik laat de bar op mijn solar plexus gaan en vanuit daar weer omhoog. Verder lig ik met mijn rug recht en houd ik me schouderbladen naar achter en borst naar voren: scapula retrected en me ellebogen zijn ook naar binnen tijdens het pressen
 
Verder lig ik met mijn rug recht en houd ik me schouderbladen naar achter en borst naar voren: scapula retrected
Dit kan dus niet of je hebt een arch of niet. Handen schouderbreedte uit mekaar en niet 3cm. Bb niet tot je borst maar paar cm erboven. Doe hem in een rack met de safety 5cm boven je borst, paused reps kan ook.

Als je jou rear delts voelt heb je hier teveel focus/druk op met je houding en niet evenredig verspreid met je lats/kont.
 
Wat ak zegt. Bij mij 'raakt' de bar mijn borst lager dan bij de reguliere benchpress, meer bovenkant buik zeg maar. Is voor iedereen echter anders en moet je even aanvoelen.
 
Dit kan dus niet of je hebt een arch of niet. Handen schouderbreedte uit mekaar en niet 3cm. Bb niet tot je borst maar paar cm erboven. Doe hem in een rack met de safety 5cm boven je borst, paused reps kan ook.

Als je jou rear delts voelt heb je hier teveel focus/druk op met je houding en niet evenredig verspreid met je lats/kont.
Ja kleine arch en mn handen zijn idd 3cm uit elkaar 😂 en bb raakt mn buik. Thx
 
Met EZ- Oly als hier beschreven.

 
Back
Naar boven