XXL Nutrition

Chagerijnig en teleur gesteld (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Imlegit

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2009
Berichten
118
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
84kg
Wie heeft hier nog meer last van? Iedereen heeft wel is zon dag dat een training niet gaat doordat we soms wel is te weinig energie hebben of onszelf slap voelen.
Als ik dit heb is gelijk me dag verpest. Ik kan er gewoon niet tegen als ik niet 1000% uit een training gehaald heb.
Wie heeft dit nog meer? Ik ben er gewoon verslaafd aan, het groter worden en het sterker worden denk ik zelf...bigorexia? Jaa dat weet ik bijna zeker.

Btw let niet op mijn stats, die zijn inmiddels ontzettend veranderd door de jaren heen.
 
Waarom stel je het dan niet een dag uit?
 
ok
 
Laatst bewerkt:
Klinkt indrukwekkend zeg, ik ben benieuwd naar je kracht stats op de grote 3..
 
Je kan niet 1000% uit een training halen. Sterker nog, je kan nergens 1000% uit halen.
 
We kunnen nu wel pokeren met z'n allen :roflol:


OT b4 nog een kaart:
Gewoon gaan. Achteraf ben je blij dat je gegaan bent.
 
We kunnen nu wel pokeren met z'n allen :roflol:


OT b4 nog een kaart:
Gewoon gaan. Achteraf ben je blij dat je gegaan bent.

Hehe idd, m'n eerste rode kaart lol.

OT: als je te weining energie hebt kan je mss eens een preworkout proberen, van noxipro krijg je naar het schijnt enorme energie en "feel good-gevoel".

Ik heb het vooral als ik een powernap gedaan heb voor de training, wakkerworden in vaste slaap en ben dan zo sloom als wat.
Maar daardoor ga ik geen training missen, gaat dan mss niet zo actief als anders maar heb dan toch getraind. Probeer zoiezo altijd alles eruit te halen.
 
Hehe idd, m'n eerste rode kaart lol.

OT: als je te weining energie hebt kan je mss eens een preworkout proberen, van noxipro krijg je naar het schijnt enorme energie en "feel good-gevoel".

Ik heb het vooral als ik een powernap gedaan heb voor de training, wakkerworden in vaste slaap en ben dan zo sloom als wat.
Maar daardoor ga ik geen training missen, gaat dan mss niet zo actief als anders maar heb dan toch getraind. Probeer zoiezo altijd alles eruit te halen.

En achteraf een dikke crash ! fuuuuuuuuu :p
 
En achteraf een dikke crash ! fuuuuuuuuu :p

Niet als je meteen een goede maaltijd neemt, of toch veel minder dan.

"If your post workout nutrition is "dialed in" then you should pretty much counter any "crash" that you may be experiencing! Take your pw drink and wait about 60 minutes and consume your first P+C meal. "
 
We kunnen nu wel pokeren met z'n allen :roflol:


OT b4 nog een kaart:
Gewoon gaan. Achteraf ben je blij dat je gegaan bent.
staat nergens dat het niet mag in het regelement btw :trollface:
 
staat nergens dat het niet mag in het regelement btw :trollface:
Ach, ze gooien het wel ergens op. Heb ook nog een keer een kaart gekregen, omdat een zeker persoon niet vond dat ik mocht reageren op een zekere discussie :roflol:.
 
Dit snap ik dan weer niet zulke reacties? Waar is dat nou weer goed voor dan? Door die bullshit krijg ik weer een rode kaart of wat dan ook terwijl ik alleen een vraag had? Lekker forum...Natuurlijk kan dat niet 1000% je snapt toch wel wat ik daarmee bedoel? Dat ik m'n training zo goed mogelijk wil doen elke keer weer.
 
Dit snap ik dan weer niet zulke reacties? Waar is dat nou weer goed voor dan? Door die bullshit krijg ik weer een rode kaart of wat dan ook terwijl ik alleen een vraag had? Lekker forum...Natuurlijk kan dat niet 1000% je snapt toch wel wat ik daarmee bedoel? Dat ik m'n training zo goed mogelijk wil doen elke keer weer.

Ik begrijp je maar al te goed maar als je teveel pusht kan je ook een blessure oplopen, en dan kan je in het ergste geval helemaal niet meer trainen. Natuurlijk een pre-workout is altijd handig als je niet genoeg energie hebt.;)
 
Back
Naar boven