Fitness Seller

WEDSTRIJD Challenge #1 (november) (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

• Waar komt dat opeens vandaan?
    Was al dat getreiter dan misschien toch nuttig :fluit:
    Geen idee zeg! Maar had vandaag strongman medleys waardoor mijn lichaam mss ff in de cardio/volume zone zat? :p dacht morgen ben ik stijf dus doe ik nu ff een poging en leek wel vlot te gaan ja :)
    Ga je nu weer dromen? 😊

Ik moet 40 kg pressen. Foto van BW is toch zeker niet nodig dan?

Waarom zou je je niet aan de spelregels hoeven houden als je extra dik bent? :trollface:
    Haha. Omdat je mag afronden naar beneden op 5 kg. Dit betekent dus dat je pas boven de 128,5 kg 45 kg hoeft te pressen. :p

• Heart
    Waarderingen: Vonk
    Haha. Omdat je mag afronden naar beneden op 5 kg. Dit betekent dus dat je pas boven de 128,5 kg 45 kg hoeft te pressen. :p

:orly:

Anders hell even een DM sturen

o wait

Af en toe een rustweek schijnt best gezond te zijn.

• Wow
    Waarderingen: vntl
    41 reps x 35kg

Helaas 3 reps buiten de tijd :mad: dus 38 reps.
    Gewicht zal ik meten als ik thuis ben. Was rond de 105kg

Slecht geslapen dus er zit nog meer in de tank maar ik heb m'n doel iig gehaald. Evenveel als @ak dus ik kan trots en vredig sterven. op de meet zal ik nog wel een poging doen voor 40+ reps 35kg binnen de tijd.

Natty power 💪

41 reps x 35kg

Slecht geslapen dus er zit nog meer in de tank maar ik heb m'n doel iig gehaald. Evenveel als @ak dus ik kan trots en vredig sterven. op de meet zal ik nog wel een poging doen voor 40+ reps 35kg binnen de tijd.

Natty power 💪
    Nu zak ik weer een positie :( moet ik zeker nog een attempt doen om die 40 te halen xD. Netjes gedaan hoor

41 reps x 35kg

Natty power 💪

Happy Jennifer Lopez GIF by NBC World Of Dance

41 reps x 35kg

Natty power 💪
    Ik drop mijn poging op de laatste dag zodat men niet nog tijd heeft om het te verbeteren.

#allesvoordiewheypot

Back
    Naar boven