Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Je berekening klopt niet.Oke, dus eindelijk zeg je nu dat je je niet zeker weet of ik nog wel beneden de 128.5 kg weeg, want dat moet ik immers bewijzen met de weegschaal. Dat is immers het lichaamsgewicht vanaf waar je 45 kg moet pressen.
Prima, alleen heb ik hier enkel zo'n mechanische weegschaal in de gym met van die schuifjes en zo'n balans ding dus beetje lastig op de foto vast te leggen en in pounds. Was gisteren 258 pound (117 kg), zal nog eens een foto maken.
Voor iedereen die te lui is om om te rekenen (mannen alleen):
20 kg vanaf 57.2 kg
25 kg vanaf 71.5 kg
30 kg vanaf 85.8 kg
35 kg vanaf 100 kg
40 kg vanaf 114.3 kg
45 kg vanaf 128.6 kg
Ik moet 35kg en ben 94.5Oke, dus eindelijk zeg je nu dat je je niet zeker weet of ik nog wel beneden de 128.5 kg weeg, want dat moet ik immers bewijzen met de weegschaal. Dat is immers het lichaamsgewicht vanaf waar je 45 kg moet pressen.
Prima, alleen heb ik hier enkel zo'n mechanische weegschaal in de gym met van die schuifjes en zo'n balans ding dus beetje lastig op de foto vast te leggen en in pounds. Was gisteren 258 pound (117 kg), zal nog eens een foto maken.
Voor iedereen die te lui is om om te rekenen (mannen alleen):
20 kg vanaf 57.2 kg
25 kg vanaf 71.5 kg
30 kg vanaf 85.8 kg
35 kg vanaf 100 kg
40 kg vanaf 114.3 kg
45 kg vanaf 128.6 kg
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het je omlaag mocht afronden, maar zie nu in de OP dichtsbijzijnde vijfvoud staan, dat verandert de zaak inderdaad.Je berekening klopt niet.
Dat is oké.Ik heb alleen beschikking over zo'n weegschaal en in pounds.
Bekijk bijlage 607063
Ok, dan moet jij naar de dichtstbijzijnde 5 pond afronden met tussenstappen van 10 pond.Ik heb alleen beschikking over zo'n weegschaal en in pounds.
Bekijk bijlage 607063
Ik reken toch gewoon om in kg, lijkt me gemakkelijker, maar ik doe de oefening wel als ik in Nederland ben.Ok, dan moet jij naar de dichtstbijzijnde 5 pond afronden met tussenstappen van 10 pond.
Gaat je lukken 💪Nu zak ik weer een positiemoet ik zeker nog een attempt doen om die 40 te halen xD. Netjes gedaan hoor
Bijna vergeten41 reps x 35kg
Helaas 3 reps buiten de tijddus 38 reps.
Gewicht zal ik meten als ik thuis ben. Was rond de 105kg
Slecht geslapen dus er zit nog meer in de tank maar ik heb m'n doel iig gehaald. Evenveel als @ak dus ik kan trots en vredig sterven. op de meet zal ik nog wel een poging doen voor 40+ reps 35kg binnen de tijd.
Natty power 💪
Wat een dure woorden![]()
Nou, vooruit.Ik zou toch op zijn minst de 11e plek moeten vertegenwoordigen![]()