AndroidHealthClinic

WEDSTRIJD Challenge #2 (december)

Bezoekers in dit topic

Iemand van dbb ging klagen bij de moda dat ik fake plates zou hebben gebruikt, dat moest worden rechtgezet 👌🏻
Nou als je een beetje bekend bent met "iets" zwaarder tot heel zwaar trainen en dan zie je bar van jou benden als een malle, dan weet je toch wel dat het niet echt fake plates kunnen zijn. Maargoed afgunst zal er altijd zijn

Misschien wel 1 van de nieuwe generatie powerlifters.
Herken nog maar weinig van de oude garde bij wedstrijden
Klopt maar er zitten hier toch ook bijna geen competitieve powerlifters verder, ook niet van de nieuwe generatie? Gaat er iemand van buiten dit forum hier koekeloeren en rapporteren bij moderators dat er fake plates gebruikt zouden zijn bij een contest voor een potje whey? Indien ja, opmerkelijk. Ook als het iemand van binnen het forum is trouwens.

Klopt maar er zitten hier toch ook bijna geen competitieve powerlifters verder, ook niet van de nieuwe generatie? Gaat er iemand van buiten dit forum hier koekeloeren en rapporteren bij moderators dat er fake plates gebruikt zouden zijn bij een contest voor een potje whey? Indien ja, opmerkelijk. Ook als het iemand van binnen het forum is trouwens.
Wacht, je kan een pot whey winnen? Nice!

Zelf kom ik dus nooit meer bij de ipf, misschien naast strongman ooit een DPL meet oid.

Wacht, je kan een pot whey winnen? Nice!

Zelf kom ik dus nooit meer bij de ipf, misschien naast strongman ooit een DPL meet oid.
Potje whey mag je altijd doneren hoor🤣

Back
Naar boven