XXL Nutrition

Champ trainings log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
oke ik zal het doen.. vanavond hoor je hoe het ging.

Afgelopen vrijdag heb ik dus 230 4 x gedaan als ik dat evenaar of verbeter dan ben ik blij.
 
Oke ben begonnen met deadlift

DL 90kg 5x
DL 170kg 5x
DL 200kg 5x
DL 230kg 1x
DL 200kg 5x
nu komt het leuke.. tot mijn verbasing hoorde ik dat ik verkeerd geteld had. Bleek dat ik 20kg te weinig had geteld.

Dus eigenlijk deed ik 220 5x 250 1x en 220 5x

Daarna SQ

100kg 8x
150kg 8x
180kg 6x
200kg 5x op 80 graden :(

Toch teveel vermoeid door de DL training...

Daarna nog ff frontSQ 60kg 6x en 80kg 6x
Was weer ff wennen na 1 jaar. :p

toen Stiften 90kg 8x en 110kg 8x

Legraises 2x15
 
nou, je hebt toch 250kg 1x gesquat en 2x5 met 220kg :D valt toch goed mee dat hé :D
 
Gedeadlift :p zwaar squat komt vrijdag pas..
Hoewel ik moet zeggen dat afgelopen vrijdag de eerste keer was in 4 weken dat ik 240 maar een 4tje deed ipv 5 her.. :(
 
Gister wezen bankdrukken.

Omdat ik een pijntje had opgelopen mijn vorige training. had ik mijn training 2 dagen opgeschoven. en afgelopen dinsdag mijn schouders, biceps en triceps getrained.

Effect was dat mijn pijntje nog niet weg was ( wel verminderd) de training ging niet naar wens.

50x5
90x5
130x5
150x5
170x2

vorige week deed ik hem nog 4 goeie her en 1 slechte her.. dus 5x

Nu dit.
Hierna probeerde ik dan nog maar een enkele met 180.. verbasingwekkend ging dat ook niet.

Was niet tevreden dus. Ik moet voor oktober 2x5x170 drukken om te zorgen dat ik gegarandeerd 200+ druk op mijn wedstrijd.. het ging goed 4 weken.. en nu :(

Vanavond weer SQ.. Ik ben heel boos over vorige keer. vorige keer deed ik 240x4 en ik moest 240x5
BOOS!!!!

vandaag goed eten. geen snoepgoed zoals de rest van de week. veel shakes.
Strax rond een uur of 9:30 ga ik uitgebreid stretchen dan rond 10:00 ga ik 2x10min in de sauna.
Goed uitrusten en dan ga ik ervan uit dat mijn lichaam er klaar voor is om rond 7 uur te beginnen.

Ik heb Spikes tread over caffeine gelezen, dus rond 18:30 neem ik een drankje met caffeine en guarana. in de hoop het maximale eruit te kunnen halen...

Heb de indruk dat mijn maar geniet van het feit dat het ff tegenzit.. en dan maakt me BOOS!!
 
Champ is het niet mogelijk dat je een beetje overtraind bent en het beter effe rustiger aan doet? Heb es uw logboek doornomen en gij smijt elke training zeer hoge gewichten op uw barr zenne, zoals in de squat telkens die 240, op de bank die 170. Is het niet beter om af en toe es wat over te houden?
 
ook denk ik dat hetzelfde gewicht na een tijdje meer een psychologische zaak wordt.....
 
Je hebt gelijk.. vanavond ga ik er toch nog tegen aan. Dan sla ik de training maandag over en doe dan vrijdag max 220 7 her.. vind je dat wat??
 
Waarom probeer je niet eens boxsquats, een week of 3-4 naar een 3-rep max werken en dan terug naar de squat.

ps zou je aub je log wat consistenter kunnen bijhouden, ik kan hem niet zo goed volgen, zet datums erbij bv. danku ;)
 
ik zou gewoon meer volume draaien met 80-90% van je max. Naar een wedstrijd toe verminder je dan dit volume en train je met 90-100% van je max. Grofweg gezegd :D
 
Ik train nu ook al 3 maanden met 5 herhalingen.
Heb besloten dat ik weer een tijdje op zware dagen met 3 herhalingen ga trainen...
 
Weekje rust gehad..

22-08-2003

Squat
lege stang 10x
100kg 5x
140kg 3x
180kg 3x
210kg 3x (Bandages)
240kg 3x (full gear)

Deadlift

180kg 3x
210kg 3x
240kg 3x (full gear)
240kg 3x (full gear)

training ging lekker, ben tevreden.
Volgende week 245 3 x proberen ben nu bezig met wedstrijd voorbreiding en moet gaan tot 260 3x :s
 
elke week full gear nu? Wanneer heb je wedstrijd?
 
Ja elke week full gear.. in oktober pas de wedstrijd!

Ik maak nu gebruik van een Inzer champion suit en oude bandages.
Voor de wedstrijd gebruik ik een hardcoresuit en nieuwe bandages.
Aangezien de spullen die ik nu gebruik misschien 80% zijn van de nieuwe spullen die ik heb zal ik dus alnog betere prestaties kunnen neerzetten..

Vind je daarvan?
 
Is een goed systeem, zou wel een week of 3 voor de wedstrijd al overschakelen naar de hardcore en dan op de wedstrijd de nieuwe bandagen gebruiken.
 
Ja dat was precies mijn doel, maar ik dacht eraan om mijn nieuwe bandages ook eerder te gebruiken.

Heb namelijk een totaal ander soort bandages.
Ik gebruik nu de Inzer bandages met gele letters dacht. en heb nu Titan met blauw dingentjes :p

Die titan zijn ondanks dat ze nieuw zijn veel strammer en steviger.
Ik heb ze vergeleken met de Inzer powerwraps..( die dikke) Maar deze bleven duidelijk beter op hun plaatst zitten, terwijl de nieuwe inzer de druk weer beter verdeelde.. Keuzes keuzes ;)
 
Champ zei:
Ja dat was precies mijn doel, maar ik dacht eraan om mijn nieuwe bandages ook eerder te gebruiken.

Heb namelijk een totaal ander soort bandages.
Ik gebruik nu de Inzer bandages met gele letters dacht. en heb nu Titan met blauw dingentjes :p

Die titan zijn ondanks dat ze nieuw zijn veel strammer en steviger.
Ik heb ze vergeleken met de Inzer powerwraps..( die dikke) Maar deze bleven duidelijk beter op hun plaatst zitten, terwijl de nieuwe inzer de druk weer beter verdeelde.. Keuzes keuzes ;)

hehe...:D

Tja, alles testen en het beste nemen. En aangezien je wedstrijdbandagen een totaal andere soort zijn, is het idd het beste om ze ook al een paar weken voor wedstrijd te gebruiken.
 
25-08-2003

lichte dag..

DL
8x70kg
8x120kg
8x120kg

SL DL
8x120kg
8x120kg

F SQ
8x70kg
8x90kg

SQ
8x90kg
8x90kg

Legextension
2x8x 50kg

En wat buik gedaan...

Alles lekker op snelheid. ging lekker voel me onderrug goed :) Techniek was zuiver :thumbup:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven