AndroidHealthClinic

Champ trainings log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
geen nood Champ, ik trek ook voor 95% mijn plan; heb ook geen trainer of zo
 
Test je jezelf veel? dat je bijv denkt vermoeid te zijn en toch verder ga??

Ik wil bijv nooit meerdere setjes zwaar doen. na 1 setje van zwaar setje van bijv 3 her heb ik het wel gehad.. jij doet er dan nog 2 van hetelfde gewicht..
Hoe ben je alleen bezig met SQ??
 
met squat roep ik iemand uit de zaal om achter me te staan, das veelal een maat van me die bodybuilding doet. Maar ik squat alleen tot 200kg.

Ik max normaal nooit op training. Als voorbereiding doe ik namelijk enkele sets met hetzelfde zware gewicht ja, maar naarmate de wedstrijd vordert, vanaf deze week toevallig doe ik ook maar 1 of 2 zware sets, dan wel hele zware
 
je log wil ik straks wel zien dan als je die hele zware sets gaat doen!

08-09-2003

DL
8x50kg
8x90kg
8x130kg
8x150kg
2x6x150kg

SQ
20x80kg
15x120kg

LP
8x300kg
2x8x350kg

Calf raise in LP
3x10x300kg

Afgelopen vrijdag trainde ik met mijn nieuwe pak, ondanks dat hij goed om mijn benen zit, zit hij te losjes om mijn schouders.
Ik heb mijn pak net weggebrcht om in te laten nemen..
6cm moet hopelijk genoeg zijn om mijn prestaties aankomende vrijdag te doen stijgen :thumbup:
 
Zo spectaculair zijn die cijfers ook niet, enkel in de DLkan ik van je winnen. Momenteel maak ik ongeveer 260-180-290 =>730 denk ik
 
hm, ik wou dat ik zoveel kon tillen..

ik hoorde dat Ronnie Colemans 1RM DL op 450 kilo zat..jullie komen daar nog wel, lijkt me zo..~~.
 
450?? netjes.. Dit jaar komen munk en ik beide denk op de 300kg DL!
 
Ok, om het eerst?
:D
 
Hahahahaha zullen we dan gewoon een wedstrijd doen wie het eerste 800kg totaal haalt?
of zullen we het dichterbij houden? 750kg???
 
Lijkt me beter, in het totaal win je toch duidelijk van mij. tenzij je een slechte dag hebt...nee 750 zie ik mezelf niet meer halen dit jaar
 
TRaining van vandaag durf ik eigenlijk niet te vermelden.

BP
10x60kg
5x100kg
3x140kg
170 failed
160 failed

Normaal zou ik 170 3 x moeten kunnen en 160 al helemaal.
Ik liet hem sneller zakken dan normaal omdat hij zo lekker en licht aanvoelde.. was heel vertrouwd en toen, toen ging hij niet omhoog! Zo dan!!!!

Ben gelijk gestopt met trainen van borst, toen schouders

neckpress
8x60kg
8x80kg
8x90kg
6x90kg
4x90kg

Ging dus ook k*t

triceps maar een beetje aangekloot met een superset van pull down met touwtje en one arm overhead extension..

Ging in de sauna en dacht aan wat een goeie vriend van me regelmatig herhaalt :
Wat heb ik anders gedaan dan normaal.. en ik kwam met het antwoord dat ik al 4 dagen geen Zink, magnesium en Calcium als extra voedings supp neem..

Magnesium en CAlcium is van belang bij de zenuwgeleiding.. Maar wist niet dat het zo een grote invloed op mij heeft! Koop morgen gelijk weer een potje en dan een comeback!
 
Al wel niet enkel aan die magnesium liggen zeker??
je had gewoon een k*tdag denk ik, volgende keer beter.
Ook is je sprong van 140 naar 170 reuzegroot, dat zou ik ook niet moeten proberen hoor!!
 
Tja.. we gaan kijken.. normaal neem ik wel stappen van 20kg.. deze keer 30kg, maar volgende week retry.
 
Hhahahaha ik ben gek!!!

Vandaag 12-09-2003 heb ik getrained met de sterkste man van mijn stad..
Eindelijk had ik iemand die me kon vertellen wat ik moest doen..

SQ
8xstang
5x100kg
3x140kg
3x190kg
3x220kg met pak
3x260kg met pak.. hahaha en een makkie!

DL
3x120kg
3x170kg
3x220kg met pak
1x255kg met pak
1x275kg met pak

op mijn training 4 weken voor de wedstrijd 275kg..

Hhahahahah

buikspieren gedaan situps 1x30her
toen uitgebreid gestretched:D :D :D
 
goed champ, ge zijt goe bezig, mijn complimenten :thumbs:
 
Dank je.. ik ben nu wel helemaal naar de klote..
Maar dat is de prijs :'(
 
getrained.. en tik nu met 1 hand.. zegt dat genoeg? triceps leek wel te scheuren.. meteen mijn fysio opgebelt en heen gegaan.. hij denk een overrekking.. maar in 48 uur kan hij het beter beoordelen..
 
oeioei, en dat met de wedstrijden in het verschiet. Tegengekomen in het banken?
 
was bezig met liggende triceps extension.
Heb er nu nog steeds gedurende de hele tijd last van!! is niet blauw, dus ik denk geen grote beschadiging!
Donderdag afspraak om weer ff te laten kijken, als ik dan zaterdag ga banken en ik kan 100kg drukken zonder problemen (pijn mag) dan is het goed!!
Ik zag echt mijn laatste kans om een record neer te zetten wegschieten!
Mijn hartslag werd pas weer normaal toen hij zei dat hij dacht dat het geen grote scheuring is. maar waarschijnlijk een scheur op sarcomeer nivo!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven