XXL Nutrition

Champ trainings log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hahahahaha tnx.. alleen beetje jammer dat er maar 1 pers is die denkt dat ik 300 kan DL..

ER komen vet veel gasten zondag voor mij op die wedstrijd dus ben zenuw achtig kerels.. :'(
 
Zenuwen zijn goed zolang je er maar niet door bevriest, dus probeer het om te zetten in een gezonde prestatie dwang!
 
laat ze maar een poepie ruiken en hef dan die 300 deadlift als je het toch kunt;)
 
beslissing

oke mijn beslissing staat vast.. volgend jaar ga ik SQ en DL op een laag vuurtje gooien!

Ik hoop dat ik 300kg kan SQ en DL en dat wil ik behouden!
BP wil ik volgend jaar naar 240kg werken :thumbs:

verder ga ik me nu langzaam wenden naar Judo

mijn nieuwe schema :

ma--Zwaar SQ, licht Stifflegged

di--Zwaar BP, Zwaar Rug

wo--Schouders, Biceps, Triceps

do--JUDO

vrij--Licht banken, licht biceps/triceps

za--Zwaar DL, licht benen

zo--Rust

na 2 maanden zal ik mijn schema veranderen zodat ik op vrijdag ga judo-en..

Denk dat ik hier veel aan zal hebben, aangezien mijn lichamelijke conditie en van voornamelijk mijn uithoudingsvermogen verbeterd zal worden!

en jullie?
 
1 dag in de week Judo is te doen toch?
 
Champ zei:
ER komen vet veel gasten zondag voor mij op die wedstrijd dus ben zenuw achtig kerels.. :'(

Zet je zenuwen om in tijdelijke agressie bro en bijten in dat ijzer .... gaat helemaal goed komen je bent sterk zat, succes !!!

Groet Smalluser :thumb:
 
Judo, waar ga jij nu mee beginnen. Baren sleuren dat moet je doen!! Wou eig dat ik dichter bij je woonde, we kondendan samen trainen:)
 
vanwaar die ommekeer in judo ? ? ? :D

Wel een flinke tegenstander zeg gne gne... er zijn weinig judoka's die 200 pressen ;)
 
Waarom 2 keer bi/tri en 1 keer per week schouders?
 
munk zei:
Judo, waar ga jij nu mee beginnen. Baren sleuren dat moet je doen!! Wou eig dat ik dichter bij je woonde, we kondendan samen trainen:)

Ik ook :thumbs:
 
Unregistered zei:
Waarom 2 keer bi/tri en 1 keer per week schouders?

Schouders gebruik ik ook met borst training dus als ik 2x per week indirekt schouders zou trainen en 1x direkt dan zou ik veel meer kans hebben op blessures..


De omkeer naar judo is ook een beetje omdat ze me gevraagt hebben en voor aandacht ben ik heel gevoelig :D
 
I can take you with judo............hmmzz neh!! ;)
 
Champ zei:
De omkeer naar judo is ook een beetje omdat ze me gevraagt hebben en voor aandacht ben ik heel gevoelig :D

Dus als ik jou nu vraag om op sTdansen te gaan dan doe je dat ook? :D
 
zozo Champ, nieuwe carrieremove. wat Kale al zegt, denk dat er al aardig wat judoka's ff moeten slikken als jij de mat opkomt:)
 
Maar champ, met dat argument van jou zou je nu 3 keer triceps trainen, als je alles meetelt.

1 keer bij je Zware bench
1 keer bij je schouders, en hier train je ook je triceps
1 keer bij nog een directe triceps training
 
En trouwens, Champ nog veel succes met je Judo Training!
 
je idd dan zou ik hem 3 x trainen.. voordeel is wel dat je triceps in mijn werk niet veel arbeid hoeft te verrichten en daardoor goed kan herstellen!

toch denk ik dat ik ipv dat vorige schema een synergisten schema neem zoals dit :

dag1 zwaar SQ, licht stifflegged
dag2 zwaar BP, triceps
dag3 rug, biceps
dag4 judo??
dag5 licht BP, schouders
dag6 zwaar DL, benen
dag7 rust

ik zet toch maar weer die ?? bij judo.. Wil wel, maar als ik dan denk aan de pakking ( het beetpakken van je tegenstander)
terwijl ik nu erg last heb van mijn onderarmen, again..

Moet ze nu echt goed laten behandelen, want ging banken gister en 160 5x ging wel, maar alles voelde zo zwaar aan door de pijn in mijn onderarmen!

en ik had toch wel 180 5x moeten doen zo na 1,5 week rust! dit was het ook.. nou kan ik pas weer volgende jaar trainen!
 
Succes met judo :thumb:


(ik had toch liever gezien dat je jiu-jitsu ging doen :D)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven