XXL Nutrition

Champ trainings log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
was die bp raw?
 
Ik moest wennen aan het shirt omdat ik daar nooit in train weet ik nog niet hoe ik meer kan halen uit mijn shirt.. en ik weet het nog niet, anders had ik die 190 wel makkelijk gedrukt met shirt.
 
sterk, dus ge duwt ruim 200 zonder shirt? dan moet je toch wel 210-215 aankunnen denk ik
 
nee ik bedoel dat het niet makkelijk ging omdat ik met shirt trainde..
 
Had vandaag weer getrained..
SQ 280 3x buigen ging lekker maar het uitpakken en goed staan was zwaar...

toen ging ik BP 170 3x en toen wilde ik 180 doen maar toen ging het fout!
2 weken geleden naar de arts geweest. schijnt dat ik waarschijnlijk een Cyste in mijn linker borst heb. Die cyste heb ik veel last van na mijn laatste wedstrijd!
Binnekort afspraak in het ziekenhuis voor een ego om te kijken wat ze gaan doen, punctie of operatief verwijderen ofzo..

maar ja het is al te laat.. die pijn door de cysthe heeft me top aardig naar benee gehaald :(
 
Hoe bedoel je fout? 180 bleef liggen of hij bleef liggen met enorme pijn in je tiet ?

Wel knudde maar goed je overleefd het wel :P :)
 
zo..das wel zwaar f*cked up..ben blij dat ik jou niet ben
 
Champ zei:
Had vandaag weer getrained..
SQ 280 3x buigen ging lekker maar het uitpakken en goed staan was zwaar...

toen ging ik BP 170 3x en toen wilde ik 180 doen maar toen ging het fout!
2 weken geleden naar de arts geweest. schijnt dat ik waarschijnlijk een Cyste in mijn linker borst heb. Die cyste heb ik veel last van na mijn laatste wedstrijd!
Binnekort afspraak in het ziekenhuis voor een ego om te kijken wat ze gaan doen, punctie of operatief verwijderen ofzo..

maar ja het is al te laat.. die pijn door de cysthe heeft me top aardig naar benee gehaald :(
Sterkte Champ

Heb opgevangen dat er nieuwe benchtruitjes op de markt zijn. De persoon die het gekocht heeft duwt volgnes zijn trainer 190kg raw op de vorige wedstrijd deed hij 255kg. Das maar liefst 65kg winst...waar gaat dat naartoe???
 
Hopen dat ze die cyste met en punctie kunnen verhelpen. Gesnij in je spieren is nooit goed. Good luck!


En wat betreft die shirts: er is zoveel op de markt... Er zijn er die 250 raw doen en 367.5 met shirt (Shawn Lattimer). Maar dat is dan ook geen legaal shirt in de IPF. Het beste IPF-legal shirt is volgens de meeste amerikanen (die het kunnen vergelijken met meerlaagse shirts) een Titan Fury.
 
welja, koen heeft het over de titan waarschijnlijk :D

enne, orhan bankt geen 190kg raw, maar wel zo'n 200... en heeft de laatste wedstrijd 255 netjes gedrukt.
 
Ja klopt maat van me heeft nu die titan fury en drukte met een het zelfde inzer shirt als ik heb 117 en met die fury 130..

Inzer komt idd met 2 nieuwe shirts uit.. staan nog niet op de site dacht ik.. maar hoorde het van Wim
 
Training van vrijdag 27-02-04

SQ
6xstang
5x90kg
5x140kg
5x180kg
5x210kg (bandages)
5x230kg
5x250kg zwaar..

ik had al 3 maanden geen 5x gedaan dus was flink wennen.. was onwijs misselijk en naar de klote.. en toen moest ik nog DL doen

5x140
5x180
3x210

maar rustig aan gedaan.. ging lekker.. geen riempje deze keer..
 
munk zei:
Sterkte Champ

Heb opgevangen dat er nieuwe benchtruitjes op de markt zijn. De persoon die het gekocht heeft duwt volgnes zijn trainer 190kg raw op de vorige wedstrijd deed hij 255kg. Das maar liefst 65kg winst...waar gaat dat naartoe???


Ja eigenlijk vind ik dit ook niks, tuurlijk als het iets helpt oke maar zoveel tsja ik vind het maar flut dan hoor die dingen...

Hoeveel doe jij trouwens raw op alles munk?
 
Ja lekker ga over bankdrukken en shirts praten terwijl je weet dat ik niet meer mag bankdrukken.. daar kwets je mensen mee :P
 
nilsjei1234 zei:
Ja eigenlijk vind ik dit ook niks, tuurlijk als het iets helpt oke maar zoveel tsja ik vind het maar flut dan hoor die dingen...

Hoeveel doe jij trouwens raw op alles munk?
240-245/185-190/275-280

Zal zoeits zijn heb da eigenlijk nog nooit echt getest raw
 
ja oke dat valt nog mee maar als ik die verhalen hoor over die shirtjes dan denk ik van..


tsja echt het zelf doen doe je niet meer..
 
nilsjei1234 zei:
ja oke dat valt nog mee maar als ik die verhalen hoor over die shirtjes dan denk ik van..


tsja echt het zelf doen doe je niet meer..


moest je weten hoe dat werkt en hoe een persoon in elkaar zit, dan zou je dat niet zeggen.

In alle sporten is er een controverse over hulpmiddellen.

loopschoenen bvb, of bij gewichtheffen, 't gebruik van olie op de benen om de stang beter te laten glijden (kan een aantal kg's schelen hoor), en andere dingen.

zo'n shirt werkt alleen in't begin. de rest BLIJFT van jou afhangen, en voornamelijk van jou triceps. als je triceps niet sterk genoeg zijn, mag je nog zo'n goed shirt hebbe, je zal er nooit veel kunne uithalen. jij blijft het echt duwen hoor, trust me.

en trouwens, who tha **** cares wat je op wedstrijd raw doet? de cijfers op papier tijdens de wedstrijd tellen, by any legal means possible. dus ipv te bitchen over shirts dit en dat, kan je even goed 't beste dat er is gebruiken (of aangepast aan jou nivo), en ervoor zorgen dat je grote vijfers neerzet. want je blijft het wel echt zelf drukken.


zoals louie simmons ooit zei : "I have a bench shirt there on that bench and i have yet to see it press 1pound"
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven