XXL Nutrition

Champ trainings log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ja dat snap ik wel maar door het voordeel wat het bied kun je dus veel meer drukken als je normaal zou kunnen

dus dat vind ik een beetje minder
 
hey lul hou je log eens bij!!!!


ik ben beniuwt hoe het met je trainen gaat

kun je al 300kg benchen? bijna toch :)
 
hehe.. oke..

ben nu sinds deze week weer een beetje begonnen met BB.. moet rustig opbouwen want ben niet gewent aan die herhalingen..
Met me borst is het goed.. lijkt goed hersteld heb er geen last meer van. van de week 2 sets van 10x100 gedrukt nu weer wachten tot ik weer op 2 sets van 10 x 200 zit..

bedankt voor de belangstelling.. ;)
 
10x100 gaat goed Champ.. rustig opbouwen. voor je het weet ben je weer met die 180-190 kg aan t stoeien :D
 
we zullen zien.. SQ doe ik nu volledig raw en met meer herhalingen.. het gewicht kan je wel maar de herhalingen dat nekt je..

kom nu niet hoger dan 180 8x zonder riempje enzo
 
Raw 180 kg 8x max?? Hoe kan dat? 120 kg verschil met RAW en kleren??
 
ik doe 300kg nog geen 8x hoor. dus die vergelijking gaat niet helemaal op..
maar als je naar een wedstrijd toe werkt dan ga je meer voor je CZS trainen. als ik nu full gear zou trainen en met weinig herhalingen dan zou ik misschien 270 1x pakken.. en als ik door train met die sT dan zit ik pas 5-6 maanden later misschien weer op 300kg 2x
 
heee champ ik doe 200 kg x 8 squat , raw, dat moet dan aardig netjes zijn of niet?
 
Als je tot onder parallel gaat is dat zeker een hele prestatie. Ik kan geen 8x200 denk ik
 
munk zei:
Als je tot onder parallel gaat is dat zeker een hele prestatie. Ik kan geen 8x200 denk ik


uh 8 x 200 is heel veel hoor.

maar jij gaat mij vertellen dat jij 290kg kan squaten munk maar niet eens 8 x 200 ???
 
Munk gebruikt gear, dus pakje, riem, wraps...

Nils gebruikt niet eens een riem..
 
Ja borst weer vandaag.. vorige keer liep ik voor op mijn schema dus nu weer 2x 10x100kg gedaan.. voel voornamelijk mijn tri's.. linker borst voelde wel iets sneller verzuurd..

ik ga nu 3x per week fitnessen ;) en op de dagen dat ik niet train ga ik 3x per week hardlopen..
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven