AndroidHealthClinic

Change's road to Change (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Change

Cool Novice
Lid geworden
10 okt 2012
Berichten
109
Waardering
8
Lengte
1m70
Massa
72kg
Hallo,

voor de motivatie (lees; stok achter de deur) wil ik graag een logje bijhouden. Mijn trainingsschema zal een poos niet zo gevarieerd zijn, dus wil ik vooral vertellen hoe elke training gegaan is en welke gewichten ik heb gebruikt.

Mijn trainingsschema van 31-12-2012:

Squat: 3x15x20kg
Bent over row: 3x15x20kg
Bench press: 3x15x20kg
Pull down: 3x15x15kg
Militaire press: 3x15x14kg
Barbell curl: 2x15x??
Push down: 2x15x??
Calf raises: 2x15 (nog zonder gewicht, erg moeite met balans)

Vandaag heb ik een uurtje intensief pilates beoefend, dit toch een beetje omdat ik erg weinig tijd had maar mijn ritme niet wou verstoren.

Voedingsschema nog wat moeite mee, probeer hem steeds beter te maken. De training van oudjaarsdag wou ik aanhouden als start van mijn 'route 66 to change'.

Hierbij een link naar mijn voorsteltopic; http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/voorstellen-vraag-322729/

Bedankt voor het lezen!
 
Laatst bewerkt:
Welkom.
Hoezo zou je trainingsschema nu even niet zo gevarieerd zijn?

Ik ga je volgen,succes. :D
 
best pittig schema.... succes
 
Gisteravond:

Squat: 3x15x20kg
Bent over row: 3x15x20kg
Bench press: 3x15x20kg
Pull down: 3x15x15kg


En daar kwam de man met de hamer. Nou niet letterlijk natuurlijk, maar ik voelde me al niet extreem fit. Alles werd dubbel en ik werd ook licht in mijn hoofd. Ik had goed gegeten, daar kon het niet aan liggen.
Vannacht wist ik de reden waarom; buikgriep en niet zo'n klein beetje ook. Omdat mijn weerstand dagelijks op de proef word gesteld in het ziekenhuis zat dit eraan te komen. Hopelijk kan ik maandag weer aan de bak, nu eerst maar op de bank met dekentje en film.

Balen :mad:
 
Laatst bewerkt:
balen! zorg goed voor jezelf.... heel belangrijk als je de gezondheidszorg ingaat!
 
Niet erg actief geweest op forum, studie gaat even voor. Wel 2x in de week aan het trainen geweest waarbij ik mij vooral focus op uitvoering. Deze is namelijk niet je-van-het. Vooral niet bij de squat, ik blijf de neiging houden mijn gewicht toch naar voor te plaatsen in plaats van achter op mijn hakken te houden.
Dit schema houd ik aan

Squat: 3x15x20kg
Bent over row: 3x15x20kg
Bench press: 3x15x20kg
Pull down: 3x15x15kg
Militaire press: 3x15x14kg
Barbell curl: 2x15x??
Push down: 2x15x??
Calf raises: 2x15
Buikspier: 2x10 (killing)

Ook heb ik moeite met de calf raises, is hier iets anders voor te verzinnen? Ik heb ook buikspier oefeningen toegevoegd, ik weet echter niet hoe deze oefening heet, zal het nog eens vragen.
 
Laatst bewerkt:
Na een poosje niks gepost te hebben hier even een kleine update.

Ik ben erg ziek geweest, heb daarom niet mogen trainen van de artsen maar had het ook echt niet gekund (longontsteking). Ik krabbel langzaam weer omhoog, en merk dat ik weer van 0,0 moet beginnen.

Ik ga persoonlijke begeleiding aanvragen om een goede opstart te hebben met mijn voedings- en trainingsschema's. Mijn doel blijft om te zakken in BF en in spiermassa aan te komen.
 
Back
Naar boven