AndroidHealthClinic

Chan's Log🤰🏻👩‍👧‍👧

Bezoekers in dit topic

Zoooozoo
Voortaan mag je hier ook wat posten hoor!


Gefeliciteerd met de lady's.
Volgens mij zijn jullie al van genoeg twijfelachtige 18-jarigen.. eh ik bedoel aanbod voorzien. Dank❤️

Proficiat met je dochter, wat heeft ze gekregen voor haar verjaardag ?
Als ik dat allemaal ga opnoemen krijg ik gegarandeerd royboyiron achter mij aan dat het hier dan net wéér de Libelle lijkt🤪 Thanks!
 
Nou wat een onverwachtse liefde van de Margriet-redactie❤️ thanks allemaal!

Ondanks de feestjes (mijn dochter is vandaag jarig, andere dochter net jarig geweest dus iets teveel gezelligheid🥂) toch bijna m’n doel bereikt. Ik wil nog wel ietsje verder cutten dus zet dit nog even rustig door. Trainen gaat top, voeding ook, motivatie nog steeds sky high..


En zo zie je maar hoe pose, belichting ed. veel invloed hebben, niet op het rollade effect letten haha 🐅

Oh en applausje voor mij: ik heb vandaag eindelijk maar toch 50 kilo gesquat. Ja hoor, doet ze gewoon even.

Anywayyy het begint wat te worden. Ik wilde zeggen op naar de zomer, maar dat is het hier altijd😏
Gefeliciteerd en lekker bezig hoor!
 
Je ziet er erg goed uit hoor op het filmpje 😍

Gefeliciteerd met je dochters en uiteraard met de 50Kg squat :lifter:
 
Congratz met je dochters!
En een lijf waar ik alleen maar jaloers op kan zijn :o
 
:cheer: Gefeliciteerd met de kleine Chans :cheer:
 
Progress 26 februari > 22 april

0B4B250B-9FC2-4C1B-93AB-7104A8439EF1.jpeg

687E2E8A-30DE-4D2D-BA08-9BCEE03492A3.jpeg


Ik weet niet waarom ik er altijd bij sta alsof ik onder schot gehouden word, maar dat terzijde. Volgens mij begint er eindelijk wat te gebeuren.. 😜💪🏻
 
Heeyy, bin ie dr nogwa, was je ziek of ?
Gaat goed hoor 💪 ook van de voorkant ?
 
Even andere prioriteiten. Dit hele topic staat vol met mijn voorkant, dacht zal het eens een keer netjes houden 💁🏻‍♀️❤️
Ja die onderste foto van de voorkant gezien zou in een ander topic thuishoren.... Maarreeehh goed bezig 💪🏽✌🏽
 
Back
Naar boven