XXL Nutrition

Chantage

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Is iemand hier wel eens gechanteerd om coïtus te hebben terwijl je een relatie had?
 
:( dat vind ik niet kunnen
 
Dude, iets minder postzegels likken in het weekend. :D
 
Is iemand hier wel eens gechanteerd om coïtus te hebben terwijl je een relatie had?

Ja door Mighty. Hij zou EricR vertellen dat ik vreemd met hem was gegaan als ik hem niet nog een keer zou fisten...........:(
 
ik had es de stommiteit gedaan om een andere chick te nken terwijl ik al paar jaar in vaste relatie zat..
voor mij was het eenmalig, want ik voelde me wel goed bij mn vriendin
die bitch heeft me dan zowat verplicht om haar nog es te nemen, anders zou ze er voor er zorgen dat mn vriendin alles wist..
 
ik had es de stommiteit gedaan om een andere chick te nken terwijl ik al paar jaar in vaste relatie zat..
voor mij was het eenmalig, want ik voelde me wel goed bij mn vriendin
die bitch heeft me dan zowat verplicht om haar nog es te nemen, anders zou ze er voor er zorgen dat mn vriendin alles wist..

:roflol: relax
 
Laten we zeggen dat diegene wel wat belastbaar materiaal heeft, en nu coïtus wil hebben om het te laten verdwijnen.

Het is een leuke griet hoor, dat wel... maar ik heb liever m'n relatie intact.
 
Je bent 16 man waarschijnlijk zoen je net.
Sex is iets anders dan tongworstelen :D
 
Ik hoop er nog elke dag op ;)
 
Laten we zeggen dat diegene wel wat belastbaar materiaal heeft, en nu coïtus wil hebben om het te laten verdwijnen.

Het is een leuke griet hoor, dat wel... maar ik heb liever m'n relatie intact.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ben 2 maanden geleden vreemd gegaan.. me vriendin weet er niets van af.. wil haar gewoon niet kwijt. Maar het meisje met wie ik ben vreemd gegaan, die wilt telkens nog eens en nog eens.. wil 't gewoon niet. Maar denk dat wij mannen wel vallen voor strakke k*tjes. Vind het irritant. wat vinden jullie zal ik het me vriendin vertellen.. Naar een relatie van nu bijna een jaar ?
 
ben 2 maanden geleden vreemd gegaan.. me vriendin weet er niets van af.. wil haar gewoon niet kwijt. Maar het meisje met wie ik ben vreemd gegaan, die wilt telkens nog eens en nog eens.. wil 't gewoon niet. Maar denk dat wij mannen wel vallen voor strakke k*tjes. Vind het irritant. wat vinden jullie zal ik het me vriendin vertellen.. Naar een relatie van nu bijna een jaar ?

nooit vertellen , dit zal de hele relatie verknallen en ze zal geen vertrouwen meer in je hebben.plus je schiet er niks mee op.
 
en als ik me nou gewoon heel k*t erdoor voel ,, gewoon neit vertellen ?want wil die persoon echt niet kwijt..
 
en als ik me nou gewoon heel k*t erdoor voel ,, gewoon neit vertellen ?want wil die persoon echt niet kwijt..

Waarschijnlijk komt ze er toch een keer achter. En boos dat ze dan wordt kan ik je vertellen, niet normaal man. Ik zou niet graag in jouw schoenen willen staan. Ontrouwe hond. :D

Eigenlijk zou je het haar gewoon moeten vertellen. Wel grote kans dat je haar dan kwijt bent. Dus in jouw geval misschien toch zwijgen en hopen dat het nooit uitkomt ? Ik denk dat de relatie niet meer hetzelfde zal zijn als het vertrouwen eenmaal verdwenen is. ;-)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

ik had es de stommiteit gedaan om een andere chick te nken terwijl ik al paar jaar in vaste relatie zat..
voor mij was het eenmalig, want ik voelde me wel goed bij mn vriendin
die bitch heeft me dan zowat verplicht om haar nog es te nemen, anders zou ze er voor er zorgen dat mn vriendin alles wist..

Is ze het dan toch geweten gekomen ...? :D

On-topic: wat niet weet niet deert
 
en als ik me nou gewoon heel k*t erdoor voel ,, gewoon neit vertellen ?want wil die persoon echt niet kwijt..

licht eraan , als ze kans groot is dat die slet het tegen je vriendin zegt en als ze dicht bij elkaar wonen bijvoorbeeld.zou ik het vertellen.al helemaal omdat ze ermee dreigt het te zeggen.anders zou ik het voor me houden.;)
 
Back
Naar boven