Fitness Seller

Chantage

Bezoekers in dit topic

Brainy89; gewoon voor jezelf houden. Als je haar echt niet kwijt wilt kun je niet anders dan het voor je houden lijkt me, of het moet makkelijk voor je vriendin zijn om er achter te komen....

Btw, log elke keer even uit na het surfen op DBB. Scheelt weer een janktopic binnen enkele weken :D
 
ze woont ergens anders,, denk half uur tot drie kwartier van elkaar af..

Het ander meisje wilt het niet zeggen.. dus komt goed uit ik had tegen haar gezegt dat me vriendin er al vanaf wist .. ( gheghe).

,, Zijn wij mannen ERG ontrouw.. of ben ik het alleen :P .
 
,, Zijn wij mannen ERG ontrouw.. of ben ik het alleen :P .

Het hangt er helemaal vanaf wat voor relatie je hebt. Als je echt van iemand houdt dan zou je die persoon niet op zo'n manier willen kwetsen. Althans, ik niet.

En ik dacht dat je spijt had ? :D
 
ben 2 maanden geleden vreemd gegaan.. me vriendin weet er niets van af.. wil haar gewoon niet kwijt. Maar het meisje met wie ik ben vreemd gegaan, die wilt telkens nog eens en nog eens.. wil 't gewoon niet. Maar denk dat wij mannen wel vallen voor strakke k*tjes. Vind het irritant. wat vinden jullie zal ik het me vriendin vertellen.. Naar een relatie van nu bijna een jaar ?

Ken dat. Voor de zaadlozing maak je jezelf wijs dat 'bedriegen' niet zo erg is. Dat het puur om de coïtus(fun) gaat, maar niks liefdevols inzit. etc etc (excuses genoeg te vinden als je geil staat), maar na de zaadlozing voel je jezelf de grootste onbenul ever ?
Ik walg van mezelf dan. Walg van m'n zwakke karakter.

Als bovenstaande je zeer bekend in de oren klinkt, dan weet ik wat je meemaakt. Ik heb in elk geval niks gezegd en ben ook niet van plan om iets te zeggen.
Bij mij gaat het eigenlijk niet om een chantage ofzo. Ik ben gewoon een sucker:o
 
Testosteron is mooi spul :D
 
cyan heeft ook niets gezegt?,,

haha weet hoe je je voelt,, k*t klote!
 
Toch vreemd dat je na een zaadlozing totaal geen zin meer in coïtus kunt hebben. :D
 
cyan heeft ook niets gezegt?,,

haha weet hoe je je voelt,, k*t klote!

Nee, ik vroeg of je hetzelfde had als mij. Blijkbaar wel...

En ja dan, het is erg klote.

Als je ooit van plan bent om het je lief te zeggen of als ze erachter komt (wat dan ook), laat het me zeker weten! ;)
Wie weet haal ik goede informatie daaruit ;)
 
Komt ze niet achter, vertel der niet . dus komt goed.
 
ik zou het vertellen brainy. hoe kun je je vriendin nog normaal in de ogen kijken?
 
zoiets heb ik nou nooit ben ik dan zo lief.....
 
Opzich is het wel de natuur. De man moet zich zo veel mogelijk voortplanten. Ikzelf ben nog nooit vreemdgegaan en zou het ook niet willen.
 
Toch vreemd dat je na een zaadlozing totaal geen zin meer in coïtus kunt hebben. :D

Of de vrouw in het algemeen gewoon ziet als een overbodige schepping.
 
ik zou het vertellen brainy. hoe kun je je vriendin nog normaal in de ogen kijken?

niet, gewoon laten liggen en blinddoeken, en zeggen dat je dat leuk vind :D
 
Back
Naar boven