Fitness Seller

Chantage (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het blijkt dat ze al anderhalf jaar verliefd op me is.
 
Jongens jongens jongens!!!

Wat een ommekeer!!

Ok, here's what happened.... ze had een SMS van me in d'r telefoon waarin ik zei dat ik er wou palen (als grap) maar zij wou dat serieus aan m'n vriendin voorleggen, tenzij ik ook echt met d'r naar bed ging zei ze.

Ik spreek met d'r af, met de smoes van "we gaan het doen" om haar telefoon te pakken te krijgen en hem tegen de muur te smijten. Desnoods vreet ik het simkaartje ook nog op, maar het moest en zou verdwijnen.

Goed, we komen samen op de afgesproken plek, we gaan naar binnen, en na een beetje gezwijmel en gedoe ging ze zich dan eindelijk even afzonderen om de nodige voorbereidingen te treffen (ik snap die vrouwen niet hoor...alles moet bij hun lang duren)

Zij weg, deurtje dicht...en daar hing hij, dat verdomde tasje met die duivelse telefoon erin (dat hoopte ik dus wel, 100% zeker was ik nog niet) Ik rits hem open, grabbel er op los als een klein kind in een grabbelton, en ja hoor! Daar was dat kreng!

Vlug vlug vlug....snel snel snel...dat ding moest zo snel mogelijk onschadelijk gemaakt worden voordat dat deurtje weer open ging ik kon even niks bedenken, keek haastig om me heen, en zag ineens een magnetron staan! Yes! foon erin, timer op 5 minuten en bakken maar!

Ik zit daar te kijken hoe een enkele flits de magnetron door schiet en de telefoon aan alle kanten begint te smelten. (Note to self: doe nooit een nokia in de magnetron) Ongelovelijk maar waar, ik kon zelfs de hele 5 minuten van dit spektakel blijven genieten om hem er vervolgens uit te halen, en het totaal verwoeste ding na even af te spoelen de prullebak in te gooien.

Mission acomplished! Snel schoenen bij elkaar rapen, jasje aan, en wegwezen. Ging perfect en niks kon meer misgaan!

NOT!

Wil ik net gaan zitten om m'n schoenen aan te trekken, blijkt Madam eindelijk klaar te zijn met what ever the **** ze bezig was, en kwam ze naar binnen. Nou jongens, ik wil niet opscheppen.

Maar zoals zij daar stond ging m'n hart spontaan van in staking, ik kon geen woord zeggen, geen spier verroeren, en alleen maar aanvoelen hoe ik rood aanliep. Zonder wat te zeggen loopt ze met een ondeugende smile naar me toe, gaat op m'n schoot zitten, en hoe ze het deed deed ze het... maar Marky was verkocht!

Verstand stond ineens op nul, ik kon niks meer weigeren, en het kwaad was geschied. Zover ik me kan herinneren heeft het meer als een uur geduurd, en over de telefoon heb ik tot nog toe niks gehoord.
 
maar 9 maanden later...
 
Dat zag je niet aankomen he Marky.
 
kon je niet gewoon dat sms'je wissen....

en vertel eens

wat was er zo geil aan haar
 
Marky had gewoon GHB op en zou zelfs geil geworden zijn van een scheur in een cactus. Dit alles middenin een ingebeelde trip natuurlijk.
 
zoiets dus:

cactus.jpg
 
en als ik me nou gewoon heel k*t erdoor voel ,, gewoon neit vertellen ?want wil die persoon echt niet kwijt..
lastig parket, ben ook eens vreemd gegaan met oudejaarsavond, toeval wou dat m'n gf er zelf achter kwam toen ze de telefoon opnam toen dat meisje belde, m'n gf had het uitgemaakt, maar na een half jaar spijtbetuigingen is het gelukkig toch weer goed gekomen, dit is my dreamgirl :yes:
Sindsdien ben ik ook geen 1 keer meer dronken geweest.

In a nutshell, zorg dat ze nooit maar dan ook nooit aan je nummer komt ;)
 
Hey dat verhaal ken ik!!!!
 
Als je er niet altijd over in wil zitten of je vriendin het misschien te weten krijgt, kun je het beter nu aan haar opbiechten. Als je het eerlijk verteld en ze vertrekt, dan vertrekt ze zeker als ze er via via zelf achter komt.

Vergeet niet dat als jij coïtus met haar (de chanteuse) hebt, ze weer iets heeft om je mee te chanteren ;)
 
He...dat heb ik nou nooit:(
 
Gehehehe...
 
Centaurrrrrrrrr...!!!!
 
Jongens jongens jongens!!!

Wat een ommekeer!!

Ok, here's what happened.... ze had een SMS van me in d'r telefoon waarin ik zei dat ik er wou palen (als grap) maar zij wou dat serieus aan m'n vriendin voorleggen, tenzij ik ook echt met d'r naar bed ging zei ze.

Ik spreek met d'r af, met de smoes van "we gaan het doen" om haar telefoon te pakken te krijgen en hem tegen de muur te smijten. Desnoods vreet ik het simkaartje ook nog op, maar het moest en zou verdwijnen.

Goed, we komen samen op de afgesproken plek, we gaan naar binnen, en na een beetje gezwijmel en gedoe ging ze zich dan eindelijk even afzonderen om de nodige voorbereidingen te treffen (ik snap die vrouwen niet hoor...alles moet bij hun lang duren)

Zij weg, deurtje dicht...en daar hing hij, dat verdomde tasje met die duivelse telefoon erin (dat hoopte ik dus wel, 100% zeker was ik nog niet) Ik rits hem open, grabbel er op los als een klein kind in een grabbelton, en ja hoor! Daar was dat kreng!

Vlug vlug vlug....snel snel snel...dat ding moest zo snel mogelijk onschadelijk gemaakt worden voordat dat deurtje weer open ging ik kon even niks bedenken, keek haastig om me heen, en zag ineens een magnetron staan! Yes! foon erin, timer op 5 minuten en bakken maar!

Ik zit daar te kijken hoe een enkele flits de magnetron door schiet en de telefoon aan alle kanten begint te smelten. (Note to self: doe nooit een nokia in de magnetron) Ongelovelijk maar waar, ik kon zelfs de hele 5 minuten van dit spektakel blijven genieten om hem er vervolgens uit te halen, en het totaal verwoeste ding na even af te spoelen de prullebak in te gooien.

Mission acomplished! Snel schoenen bij elkaar rapen, jasje aan, en wegwezen. Ging perfect en niks kon meer misgaan!

NOT!

Wil ik net gaan zitten om m'n schoenen aan te trekken, blijkt Madam eindelijk klaar te zijn met what ever the **** ze bezig was, en kwam ze naar binnen. Nou jongens, ik wil niet opscheppen.

Maar zoals zij daar stond ging m'n hart spontaan van in staking, ik kon geen woord zeggen, geen spier verroeren, en alleen maar aanvoelen hoe ik rood aanliep. Zonder wat te zeggen loopt ze met een ondeugende smile naar me toe, gaat op m'n schoot zitten, en hoe ze het deed deed ze het... maar Marky was verkocht!

Verstand stond ineens op nul, ik kon niks meer weigeren, en het kwaad was geschied. Zover ik me kan herinneren heeft het meer als een uur geduurd, en over de telefoon heb ik tot nog toe niks gehoord.

Eind goed al goed,
je hebt haar gedoet EN je hebt het bewijsmateriaal vernietigd.

Ze heeft geen poot om op te staan, en als ze alles verteld aan je vriendin heb je je antwoord al klaar;

"Luister meisje, die chick is helemaal loco, ze is obsessed van mij of zo.
Kijk maar in m'n telefoon"
(en je laat je vriendin smsjes lezen waarin staat dat ze coïtus met jou wil).

En als je vriendin vraagt waarom je dit niet aan haar verteld hebt zeg je;
"Ja ik wilde jullie vriendschap niet verstoren, maar nu ze in onze relatie gaat stoken moet ik wel, ik zeg je 1 ding; die chick is pshyco"!
 
Alcohol heeft een lange halfwaardetijd bij jou of niet, Loo?
 
Marky.. Waarom ben je zo bang dat ze erachter komt?

Dit is een quote van jou:

' Monogamie is coïtusuele anorexia, voortgebracht uit onzekerheid en een verstoord beeld mogelijk door ingevingen uit enkele 'foute boeken' die het weer van 'boven' hebben.

Als je echt van je vaste partner houd en zij heeft trek in een ander koekje omdat het anders is, ben je toch echt close als je elkaar zo'n incidentele lekkernij gunt zonder dat er meer bij komt kijken dan het bevredigen van de instincten. Uiteraard onder goede afspraken als safe coïtus.
'

Als ik het bovenstaande lees, lijk je me geen type die dit stiekem wilt doen..
Ik kan me nl goed vinden in het bovenstaande stukje, zo zit ik ook in elkaar, daarom zeg ik gewoon als ik een ander neuk, of wilt nken..

Wat is het probleem bij jou?



Wel coole actie, van die telefoon in de magnetron :roflol:
 
Back
Naar boven