AndroidHealthClinic

chaos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Retrouvera

Cool Novice
Lid geworden
13 feb 2015
Berichten
37
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Hallo ik ben nieuw en sinds deze week ben ik begonnen met trainen, het is heel chaotisch verlopen en ik lees hier ook zoveel verschillende meningen en traininschema's, heb de stickys ook al gelezen.
Wie wil me in PM helpen met een goed schema samen te stellen?
 
Laatst bewerkt:
Als de drukte en het materiaal in je gym het toelaten: kies 1 van die schema's dat Dehaantje voorgesteld heeft idd.
 
Niemand gaat je een schema voorschotelen vriend. Je zult er zelf ook wat moeite voor moeten doen.

Ik heb even opgezocht wat het Stronglifts 5x5 inhoudt en zal vanaf morgen dit schema gebruiken. vooral omdat het ook alle spieren traint per trainingsdag. 2dagen per week. dus
Ma: squat 5x5, Bench 5x5, Barbell Row 5x5
Woe: Squat 5x5, Overhead press 5x5, Deadlift 5x5.
etc..

Ik zal dit als mijn schema gebruiken voor zolang mogelijke tijd, alhoewel beginnen met 20kilo elke oefening wat te veel zal zijn.
 
Ik heb even opgezocht wat het Stronglifts 5x5 inhoudt en zal vanaf morgen dit schema gebruiken. vooral omdat het ook alle spieren traint per trainingsdag. 2dagen per week. dus
Ma: squat 5x5, Bench 5x5, Barbell Row 5x5
Woe: Squat 5x5, Overhead press 5x5, Deadlift 5x5.
etc..

Ik zal dit als mijn schema gebruiken voor zolang mogelijke tijd, alhoewel beginnen met 20kilo elke oefening wat te veel zal zijn.

Deadlift is geen 5x5, maar 1x5. 20 kg te veel? Dat is alleen de stang heh! Tenminste, als je in de sportschool traint.
 
Deadlift is geen 5x5, maar 1x5. 20 kg te veel? Dat is alleen de stang heh! Tenminste, als je in de sportschool traint.

Ik train thuis, denk niet dat mn stang 20kg is.. Heb verder een bench, 2stangen, curl-bar, rack, losse halters en gewichten tot ongeveer 100kilo..
 
Back
Naar boven