MuscleMeat

Charisteas nieuwe spits Feyenoord

Bezoekers in dit topic

rtodeep

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2005
Berichten
3.068
Waardering
2
:haar: :haar: De Griek Charisteas tekende een contract voor drie seizoenen, zo bevestigt Feyenoord.nl. Hij zal pas op zijn vroegst op 7 september bij de selectie aansluiten vanwege interlandverplichtingen.
Feyenoord Netwerk
Erwin Koeman reageerde dolblij op het rondkomen. "Ik heb altijd aangedrongen op de komst van een spits, dat was belangrijk voor mij omdat we door het vertrek van Dirk en Salomon en de blessure van Romeo veel goals en assists hebben ingeleverd. Wij hebben een erg jonge ploeg zonder al te veel ervaring en hadden behoefte aan spelers met body en wél de nodige ervaring. Met de komst van Danny en Angelos en ook Philippe is dat nu goed ingevuld. Ik ben er erg blij mee."



Blij?? zijn ze voerdomme helemaal kierewiet geworden daar op dat van santvlietplein :mad:

sorry ik moet ff KOTSEN!!!!!!!!!!!! :kots: :kots: :kots:

nou slaan ze echt een modderfiguur ( en zeker als hij bij ons ook niets presteert )

ik hoop voor het bestuur dat hij dr min 20 inknalt want anders maken ze zich echt BELACHELIJK!!!

gadverdamme ik kan er maar niet over uit :eek:



troost mij met karma want ik kan wel janken :treuren: :treuren:
 
Laatst bewerkt:
Ach ja.. als ze in de kuip nu ook al blij zijn met afdankertjes van Ajax...
 
Ik wilde net zeggen... waar ken ik die naam ook weer van?
 
Dit bestuur is echt helemaal de weg kwijt :mad:

er vertok een boegbeeld iemand met een feyenoord hart, en wat komt er voor terug verdomme die lompe griek

ben benieuwd wat voor acties we nou gaan krijgen :D

oke die kerel kan je niks meer kwalijk nemen , hijs nou eenmaal binnen

maar dat bestuur kan van mij door de stront zakken :whip:
 
Charisteas naar Feyenoord
door onze Telesportredactie

Angelos Charisteas
Foto: Dijkstra bv
ROTTERDAM -
Vlak voor het sluiten van de transfermarkt heeft Feyenoord alsnog een nieuwe spits gevonden. De Rotterdammers verrasten met het aantrekken van Ajacied Angelos Charisteas (26), die in De Kuip de opvolger moet worden van de aan Liverpool verkochte publiekslieveling Dirk Kuyt.




De Griekse spits heeft een contract getekend tot medio 2009. Feyenoord heeft naar verluidt 2,5 miljoen euro voor de Ajacied neergeteld.

De transfer is opmerkelijk omdat Charisteas in een eerder stadium aangaf alleen naar Engeland of Duitsland te willen verkassen, maar ook omdat Ajax een concurrent versterkt. Charisteas was bij Europees kampioen Griekenland een van de smaakmakers van EURO 2004, maar wist bij Ajax nauwelijks indruk te maken.

De spits kwam in ruim twee seizoenen in de Amsterdam ArenA tot 31 wedstrijden, waarin hij twaalf keer scoorde.
 
haha rtodeep dit is k*t voor je serieus. Waarom kopen ze niet een topspits? Ze konden toch 8 miljoen besteden? En VI zegt de hele tijd dat Vagner Love komt ofzo.

Voor de goede orde: de 5e spits van Ajax wordt de 1e spits van Feyenoord.
 
Beter dan geen spits?
 
haha ze hebben inderdaad nog geen een keer gescoord. Daar moet ik wel om lachen als oud-Feyenoordsupporter zijnde
 
De VI is er ook niet snel bij.
 
Godverdegodverdegodverredomme!

Heel de dag wordt je lekkergemaakt met vage berichten over Vagner Love, een geweldige braziliaanse spits die 2 weken geleden international is geworden en zelfs in het koude rusland doelpunten maakt krijg je die k*t charisteas, ben wel benieuwd wat ze gvd betaald hebben aan 020 voor die mislukkeling..verschrikkelijk wat een minnachting voor het eigen publiek daarzo in Rotterdam Zuid, had dan kluivert genomen, die kan tenminste voetballen.
 
had dan kluivert genomen, die kan tenminste voetballen.
:D Whaha!

Ik vind dit gedoe met Kluivert en Charisteas wel leuk eigeblijk. Iedereen in rep en roer. :)
Vermakelijk!
 
Godverdegodverdegodverredomme!

Heel de dag wordt je lekkergemaakt met vage berichten over Vagner Love, een geweldige braziliaanse spits die 2 weken geleden international is geworden en zelfs in het koude rusland doelpunten maakt krijg je die k*t charisteas, ben wel benieuwd wat ze gvd betaald hebben aan 020 voor die mislukkeling..verschrikkelijk wat een minnachting voor het eigen publiek daarzo in Rotterdam Zuid, had dan kluivert genomen, die kan tenminste voetballen.


het schijnt 2,5 miljoen :(


kep voor de gelegenheid even mn avatar veranderd :D
 
Huh charisteas... Ik dacht dat feyenoord vagner love had overgenomen. Wat een blunder van erwin koeman . die zit er volgend jaar niet meer denk ik
 
2.5 miljoen is niet eens zo veel. Dom van Ajax-zijde. De concurrent versterken voor zo weinig geld.
 
Heden 31 augustus 2006 is van ons heen gegaan onze geliefde club Feyenoord,ik wens alle nabestaanden veel sterkte toe in deze zware tijden,Feyenoord is op 98 jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van karaktermoord en ernstig wanbeleid.
 
2.5 miljoen is niet eens zo veel. Dom van Ajax-zijde. De concurrent versterken voor zo weinig geld.

ach ik had een betere gevonden voor minder geld op de veemarkt
 
Heden 31 augustus 2006 is van ons heen gegaan onze geliefde club Feyenoord,ik wens alle nabestaanden veel sterkte toe in deze zware tijden,Feyenoord is op 98 jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van karaktermoord en ernstig wanbeleid.

mooi gezegd

klaaswitz waar woon je? ik heb een schouder nodig om op uit te huilen :( :D
 
haha, ik heb het ook maar ergens gelezen. Heel toepasselijk in ieder geval. Heel dat zooitje moet afstappen daar op Rotterdam Zuid, godallemachtig.
 
Ook al was hij geen basisspeler van Ajax is het best een goede spits hoor. Hij heeft al meer bewezen dan die Vagner Love. Harry kopte Griekenland naar de Europese titel. Hij heeft wel cultpotentie denk ik.
 
Back
Naar boven