XXL Nutrition

Charisteas nieuwe spits Feyenoord

Bezoekers in dit topic

What the **** is er aan de hand daar man!!?? Waar zijn ze gvd mee bezig joh. Het lijkt wel alsof het bestuur van Feyenoord uit neuzen bestaat die Feyenoord moedwillig naar de kloten helpen!:mad:
 
hahah alle feyenoord forums slaan op hol, niks doet t meer
 
Ook al was hij geen basisspeler van Ajax is het best een goede spits hoor.

Serieus ik denk dat je gelijk hebt. Hij kon de konkurrentie met KJH niet aan, maar tijdens zijn invalbeurten bewees hij toch steeds waarde. Ik zie hem zelfs met enige tegenzin weggaan bij Ajax.
 
volgens mij hebben de broetjes koeman hierover gesproken

ronald heeft hem naar 020 gehaald
 
Het is op dit moment druk bij de Kuip. Supporters eisen uitleg van het bestuur over de slechtste keuze van de laatste decennia. Er schijnen tientallen supporters op de stoep te staan bij de Kuip. Peter Bosz, Onno Jacobs en Van Bentum zijn ook naar buiten gekomen om uitleg te geven

bron fr-fans.nl

:roflol: rellen :roflol:
 
ach de broertjes koeman maken lekker dezelfde fout:D
 
2.5 miljoen is niet eens zo veel. Dom van Ajax-zijde. De concurrent versterken voor zo weinig geld.

Feyenoord een concurrent?

Ik vind het best een goede transfer van Feyenoord. Harry was onze beste centrale spits na Huntelaar. En aangezien spelers als Love and Kluivert duidelijk niet haalbaar zijn voor Feyenoord is dit wel zo ongeveer het beste wat ze konden krijgen.
 
Feyenoord wil eerst de schuldenberg wat kleiner maken lijkt mij, maar als er een seizoen komt zonder europees voetbal denk ik dat die berg alleen maar groter wordt.
 
Feyenoord wil eerst de schuldenberg wat kleiner maken lijkt mij, maar als er een seizoen komt zonder europees voetbal denk ik dat die berg alleen maar groter wordt.

ze staan weer op de nul-lijn , maar k heb werkelijk geen idee waar dit op slaat

laat die kerel het maar waarmaken, enzo niet optyffen met dat bestuur op zuid
 
Beschrijf je humeur eens rtodeep :D
 
Tegenover Langs de Lijn liet Peter Bosz weten dat Charisteas gezien de mogelijkheden de beste optie was voor Feyenoord. "Een heleboel mensen waren niet haalbaar. Ze wilden zelf niet komen, anderen waren te duur of vonden de Nederlandse competitie niet interessant genoeg. Charisteas heeft natuurlijk een aantal voor- en nadelen. Hij kent de Nederlandse competitie en de Nederlandse taal. Daarbij kan hij beter voetballen dan mensen denken. We denken dat deze jongen prima bij Feyenoord past."

Volgens Bosz was Feyenoord al langer met hem in gesprek. "Tegelijkertijd spraken we ook met andere spelers. Uiteindelijk kies je wat voor Feyenoord het beste is. Charisteas had zelf ook meerdere opties. Voor ons is heel positief dat hij heel graag naar Feyenoord wilde. Hij vindt Feyenoord een hele mooie club. Daarbij wil hij zich ook heel graag tegenover Ajax bewijzen. Dat is een extra drijfveer."

"We gingen er uiteraard niet zomaar aan voorbij dat hij bij Ajax heeft gespeeld. Maar hij heeft daar maar even gespeeld. Hij is een Griek en heeft verder eigenlijk niets met Ajax te maken. Uiteindelijk kijk je wat voor Feyenoord het beste is."
 
020?
Ach calimero's toch!

Ik hoop dat Charisteas er niets van bakt bij feijenoord maar ik heb zo'n gevoel dat het wel kan gaan klikken.

Ik had wel eens willen weten wat de feijenoord 'fans' geroepen hadden als Kluivert voor deze club gekozen zou hebben. Waarschijnlijk 'geweldenaar'.

(deze voetballer werd vooral door onze rotterdamse vrienden continu als 'moordenaar' toegezongen)
 
020?
Ach calimero's toch!

Ik hoop dat Charisteas er niets van bakt bij feijenoord maar ik heb zo'n gevoel dat het wel kan gaan klikken.

Ik had wel eens willen weten wat de feijenoord 'fans' geroepen hadden als Kluivert voor deze club gekozen zou hebben. Waarschijnlijk 'geweldenaar'.

(deze voetballer werd vooral door onze rotterdamse vrienden continu als 'moordenaar' toegezongen)

kluivert is een heeeeeeeeel ander verhaal geloof me
 
Het is op dit moment druk bij de Kuip. Supporters eisen uitleg van het bestuur over de slechtste keuze van de laatste decennia. Er schijnen tientallen supporters op de stoep te staan bij de Kuip. Peter Bosz, Onno Jacobs en Van Bentum zijn ook naar buiten gekomen om uitleg te geven

bron fr-fans.nl

:roflol: rellen :roflol:

hehe juist RELLUH!!! :roflol:

tja.. k*t aankoop natuurlijk,maar ja we moeten het er maar mee doen en misschien bewijst hij het ongelijk van de supporters.


ik heb in ieder geval ene teleurgestelde email naar chris woerts gestuurd. niet dat het helpt maar dan heb ik tenminste mijn steentje bijgedragen door mijn ongenoegen te uiten.
 
Haha, en vervolgens maakt hij de winnende tegen ajax en scoort hij 20 dit seizoen:) Wel leuk, al die rellen
 
Back
Naar boven