MuscleMeat

Charles Darwin waardige nieuwsberichten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 okt 2008
Berichten
35.890
Waardering
35.612
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Ik blijf mij soms verbazen over de manier waarop sommige mensen aan hun einde komen :roflol:

1627457232733.png


Vooral dit stukje ook;

Vermoedelijk besefte het slachtoffer dat ze haar dood tegemoet sprong. Uit een medisch rapport blijkt dat ze dusdanig schrok dat ze een hartaanval kreeg. Volgens experts was dat de oorzaak van haar overlijden en niet de val zelf. Op sociale media circuleert een schokkend filmpje van de fatale val. Uit de geschokte reacties valt op te maken dat ooggetuigen snel door hadden dat er iets goed mis was.

What a way to go :haha:

 
Dat meisje dat poseerde in de bouwkraan en eraf viel kan hier ook wel bij.
 
Bij een hartaanval ben je toch nog wel een tijdje bij bewustzijn? Er is nog zuurstof in de hersenen.
Heeft ze het toch gemerkt?
 
Begrijp werkelijk niet waarom je dit soort activiteiten zou willen doen.

Snap wel dat het soms fout gaat door miscommunicatie of verkeerde verwachting, omdat ze al een harnas om krijgen. Net als dat Belgische voorbeeld dat er bij staat. Maar goed je kunt er ook struikelen oid.

Lijkt me dat iedereen ook gezekerd zou moeten worden, en die pas af gaat als het touw aan ze bevestigt is. :o
 
Begrijp werkelijk niet waarom je dit soort activiteiten zou willen doen.

Snap wel dat het soms fout gaat door miscommunicatie of verkeerde verwachting, omdat ze al een harnas om krijgen. Net als dat Belgische voorbeeld dat er bij staat. Maar goed je kunt er ook struikelen oid.

Lijkt me dat iedereen ook gezekerd zou moeten worden, en die pas af gaat als het touw aan ze bevestigt is. :o

Snap ik ook niet, zelf vind ik het de rush niet waard, het risico wat je loopt. Maar goed ieder zijn ding, het geeft wel vermakelijk nieuws van tijd tot tijd :D
 
Nog wat klassiekers:

 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Oh er was al zo'n topic. Ja hoe kan het ook anders, door de enige echte Arminius :lol:
 
Nog wat klassiekers:

De man lag verspreid over een traject van 600 meter nabij Halle :D

Darwin awards..... altijd bijzonder wat een stommigheden mensen bedenken.
 
Er is toch ook één of andere imbeciel verdronken tijdens de overstromingen omdat hij wou paddle boarden (of zoiets)?
 
Grappig en ook zielig tegelijk. Maar sommige mensen komen wel echt op bizarre manier aan hun einde.

Was vorig jaar wel een mooie meme met die kistdragers uit Ghana (?)
 
De man lag verspreid over een traject van 600 meter nabij Halle :D

Darwin awards..... altijd bijzonder wat een stommigheden mensen bedenken.
Klinkt als een zelfmoord ipv een Darwin award.
 
1995 mensen. Wat een jaar. Zelf gemaakte raket deed het niet, de zelf gemaakte parachute evenmin.

Screenshot_20210728-201330_Facebook.jpg
 
Back
Naar boven