Fitness Seller

Charles Darwin waardige nieuwsberichten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Er is er ook nog eentje die ging fietsen en ergens in Brazilië op een landingsbaan fietste en geraakt werd door een vliegtuig dat ging landen. Had een walkman bij zich en hoorde het vliegtuig niet o.i.d.

Mike in Brazil!
 
Wie dacht dat Darwin awards alleen van deze tijd zijn heeft het mis.
Screenshot_20210728-202509_YouTube.jpg
 
Snap ik ook niet, zelf vind ik het de rush niet waard, het risico wat je loopt. Maar goed ieder zijn ding, het geeft wel vermakelijk nieuws van tijd tot tijd :D
neem van mij aan rugklachten en bungee is een no go , heb zelf die darwin award ook al gehad . net 6 maanden na hernia ingreep bungee doen . ... niet doen tenzij je op de vloer slapen prettig vind omdat een matras je rug pijn doet hahahahahah .
 
Bekijk bijlage 533222

Het bezuinigen op de GGZ begint eindelijk zijn vruchten af te werpen.
 
  • Heart
Waarderingen: Vonk
Man van 22 springt met zwemband in het water en verdrinkt in Eupen

Het noodweer slaat hard toe. In Eupen in de Oostkantons heeft de hevige regenval gisteren het leven gekost aan een 22-jarige man. De man van 22 zou in de wijk Nispert zelf met een zwemband in het snel stromende water gesprongen zijn en werd vervolgens een tijdlang vermist. Later vonden de hulpdiensten zijn lichaam in een beek in de buurt van de Rotenberg. Hij kon niet meer gereanimeerd worden.

 
Laatst bewerkt:
'k Zag laatst een filmpje van een soldaat die ietwat laks met zijn aanvalsgeweer omging. 't Bevond zich tussen z'n benen. Het resultaat was een panoramisch dak. 🤭
 
Snap ik ook niet, zelf vind ik het de rush niet waard, het risico wat je loopt. Maar goed ieder zijn ding, het geeft wel vermakelijk nieuws van tijd tot tijd :D
De risico's zijn helemaal niet zo groot met de moderne elastieken van tegenwoordig. In Nederland is tot op heden 1 dodelijk slachtoffer gevallen in 1993.

Ik dacht trouwens dat jouw motto was de risico's en grenzen graag op te zoeken.
 
Bungeejumpen is voor pussies. Echte mannen doen aan land diving.

 
:roflol:

Gevaarlijke XTC. Gaan we 175mg nu ineens gevaarlijke XTC noemen? Of vergeten we gemakshalve dat hij ook Methylone en 3MMC op zak had en waarschijnlijk met zijn 52 jaar iets teveel van het goede heeft willen combineren.

Inb4 aangeboren hartafwijking.
Nee het lag aan de gevaarlijke xtc :o
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven