Fitness Seller

Charles Darwin waardige nieuwsberichten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee het lag aan de gevaarlijke xtc :o

Moesten ze vast van Grapperhouse zo de media in helpen dit bericht. Dat die sterke arm der wet van hem zelfs tot in BE reikt had ik nooit kunnen bedenken :lol:
 
Moesten ze vast van Grapperhouse zo de media in helpen dit bericht. Dat die sterke arm der wet van hem zelfs tot in BE reikt had ik nooit kunnen bedenken :lol:
Ze hebben gewoon geen idee waar ze het over hebben. Drugs are bad mkay?
 
Ze hebben gewoon geen idee waar ze het over hebben. Drugs are bad mkay?
Nou drugs zullen zeker niet gezond voor je zijn. Ik heb ook nooit de mensen begrepen die voor hun sport tot in het extreme 'clean eten', maar wel de meest nare en ongeteste chemicalieën als supplement, pre-workout of voor recreatief gebruik nemen.
Nog even los van de enorme en gewelddadige maffia die je ondersteunt met je illegale drugsgebruik.
 
Nou drugs zullen zeker niet gezond voor je zijn. Ik heb ook nooit de mensen begrepen die voor hun sport tot in het extreme 'clean eten', maar wel de meest nare en ongeteste chemicalieën als supplement, pre-workout of voor recreatief gebruik nemen.
Nog even los van de enorme en gewelddadige maffia die je ondersteunt met je illegale drugsgebruik.
Hangt helemaal van het type drugs af en de vervuiling of vermenging ervan met andere zooi.

De meeste risico's hangen samen met het criminaliseren er van. Dat er veel mensen schizofreen gedrag vertonen mag duidelijk zijn, op veel plekken en manieren trouwens.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hangt helemaal van het type drugs af en de vervuiling of vermenging ervan met andere zooi.

De meeste risico's hangen samen met het criminaliseren er van. Dat er veel mensen schizofreen gedrag vertonen mag duidelijk zijn, op veel plekken en manieren trouwens.
Ach ieder zijn mening, maar ik blijf er verre van. Al besef ik dat ik tot een uitstervende generatie behoor :P
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Nou drugs zullen zeker niet gezond voor je zijn. Ik heb ook nooit de mensen begrepen die voor hun sport tot in het extreme 'clean eten', maar wel de meest nare en ongeteste chemicalieën als supplement, pre-workout of voor recreatief gebruik nemen.
Nog even los van de enorme en gewelddadige maffia die je ondersteunt met je illegale drugsgebruik.
Dat clean eten dient voor hen juist om sommige van de nadelige gevolgen van de medicatie te compenseren.
 
Dat clean eten dient voor hen juist om sommige van de nadelige gevolgen van de medicatie te compenseren.
Volgens mij kletsen ze dat kritiekloos na van hun matties en zit er verder weinig achter.
 
Realiteit is voor mensen die niet tegen drugs kunnen.
 
:roflol:

Gevaarlijke XTC. Gaan we 175mg nu ineens gevaarlijke XTC noemen? Of vergeten we gemakshalve dat hij ook Methylone en 3MMC op zak had en waarschijnlijk met zijn 52 jaar iets teveel van het goede heeft willen combineren.

Inb4 aangeboren hartafwijking.
Inb4 toch maar wel laten vaccineren, maar durfde het niet openbaar te maken.
 

Niet echt een Darwin Award... Gewoon Russian Genetics
als ze 4 jaar ouder was geweest was zin vlammen opgegaan , alcoholisme behoort ook tot genetische code van de gemiddelde Rus :P
 

 

Een Nederlandse vrouw is maandag in Turkije overleden na een zogenoemde Brazilian butt lift, een cosmetische operatie aan de billen. Een woordvoerder van Body Lab Istanbul bevestigt woensdag berichtgeving van RTL Nieuws hierover.

De vrouw had de cosmetische operatie via Body Lab Istanbul geregeld. De woordvoerder wil verder niets kwijt over de kwestie, "ook om haar privacy te waarborgen". Het ministerie van Buitenlandse Zaken laat weten van de zaak op de hoogte te zijn en consulaire bijstand te verlenen aan de nabestaanden.

Bij een Brazilian butt lift wordt vet uit delen van het lichaam weggezogen met liposuctie, om dat vervolgens terug te plaatsen in de billen, zo is te lezen op de website van Body Lab Istanbul.

De Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie (NVPC) en de Nederlandse Vereniging voor Esthetische Plastische Chirurgie (NVEPC) waarschuwden in 2018 al voor de risico's van vetinjecties in de bilregio, oftewel de Brazilian butt lift. De ingreep zou een hoog sterftecijfer kennen: bij één op de drieduizend behandelingen zou de cliënt overlijden.

Onderzoek onder overleden personen wees uit dat vetweefsel vermoedelijk te diep was ingespoten en zo in de bloedsomloop terecht was gekomen, met vetpropjes (embolieën) in het hart en/of longen tot gevolg. Uiteindelijk kan dat tot een (hart)infarct of hartstilstand leiden. De NVPC en NVEPC drongen er destijds bij plastisch chirurgen op aan hun techniek te herevalueren.

Beter was ze gaan squatten.
 
Ik zag ook dat 1:3000 overlijdt aan butt tucks. Best veel. Waaronder natuurlijk ook heel veel social media sterretjes die zich voor geen goud laten vaccineren tegen corona omdat 1:3.000.000 daaraan overlijdt :roflol:
 
Ook best wel raar om het vet weg te zuigen en in de billen te spuiten. Dan krijg je daar grote, flubberige vethompen ipv een degelijke, strakke kont.
 
Ook best wel raar om het vet weg te zuigen en in de billen te spuiten. Dan krijg je daar grote, flubberige vethompen ipv een degelijke, strakke kont.
Ja, maar van booty trainen wordt je moe, en duurt lang :D
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Ik zag ook dat 1:3000 overlijdt aan butt tucks. Best veel. Waaronder natuurlijk ook heel veel social media sterretjes die zich voor geen goud laten vaccineren tegen corona omdat 1:3.000.000 daaraan overlijdt :roflol:
In Turkije, toch.

Ik ben voor. Maar dan wel in Nederland.
Maar ook voor veilig, en die doktoren zijn echt creatief met dat vet. Het resultaat telt.
 
Back
Naar boven