Fitness Seller

Charles Darwin was depri, angstig en gebruikte alcohol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

 
dus als een of andere erwt iets zegt moet je het gelijk geloven.... ga jij maar de bossen in jagen en verzamelen

Lees effe wat refs door!

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 00:44 ----------

Één persoon zegt, dus waarheid. Waar zijn zijn feiten? Waar zie ik bronnen van wetenschappelijke statistieken?



Succes met de referenties!

[Link niet meer beschikbaar]
 
Lees effe wat refs door!

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 00:44 ----------





Succes met de referenties!

[Link niet meer beschikbaar]

Dat is weer een heel ander stuk dan wat die andere koekwous heeft getypt... rapportA en rapportB posten zonder enkele referentie naar elkaar en dan moet ik de zogenaamde referenties gaan zoeken...
Als koekenbakker Remco Kuipers zijn stuk juist had getypt had hij overal bronnen bij gezet. Zelfs ik die geen Hbo Nederlandse studie volg krijg nog geen voldoende zonder referenties en bronnen in geschreven stukken te zetten/vermelden. :o
 
Oh ja joh?

We zijn dan minder resistent tegen bepaalde dingen en grote delen van de bevolking te dik en fysiek slap (hun eigen schuld), de gemiddelde levensverwachting is wel bijgeschroefd van 30 jaar naar 70 jaar. Toch wel redelijke verbetering als je het mij vraagt.

Daarbij komt dat ik met mijn 1,98 en 100 kilo zeker weet dat ik een jager/verzamelaar uit 10000 voor Christus met redelijk gemak de tiefus in trap. :D Oké met rennen, sprinten en duurloop is hij wel 10 keer sneller en efficiënter.

Ik denk dat ze inderdaad veel moeite zouden hebben met iemand die misschien één keer in zijn leven een klapje heeft uitgedeeld.
 
Nope maar erbij gaan drinken vind ik behoorlijk STOM,

alcohol werkt via de gaba receptor en verlicht net angst en stress. In principe is het pure zelfmedicatie die je in veel mental disorders terugziet.

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 09:49 ----------

Kwaliteit van leven/perfecte voortplanting gaat boven levensduur.
In onze wereld hebben een obsessie met oud worden, mensen zouden zelfs 125 of 150 willen worden. Maar de westerse mens is al zo ziek. Hoeveel kwalen hebben we wel niet? ziekenhuizen liggen vol.

en vroeger gingen we eraan dood in huis... Wat een k*targument weer. Telkens ben je echt aan het zoeken en zaken uit verband aan het halen om je punt te proberen bewijzen. Je confirmation bias is zo groot dat zelf apologisten teveel zouden vinden.

De grootste uitvinders van allerlei soorten dingen waar atheisten en hebben moeder natuur behoorlijk verkracht.

Feitelijk onwaar, de meeste uitvinders waren net theisten. Vroeger werd het niet zo goed gevonden als je zei dat je in niks geloofde, dan kreeg je namelijk wat vlammetjes onder je voeten of stenen tegen je kom, afhankelijk van de religie.

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 09:54 ----------

Hoe kan je dit nou zeggen?

Lees dit effe ouwe!

http://www.foodlog.nl/artikel/samenv...s-beschikbaar/

http://en.wikipedia.org/wiki/Maasai_people

The Maasai herd goats and sheep, including the Red Maasai sheep, as well as the more prized cattle.[87] Electrocardiogram tests applied to 400 young adult male Maasai found no evidence whatsoever of heart disease, abnormalities or malfunction. Further study with carbon-14 tracers showed that the average cholesterol level was about 50 percent of that of an average American. These findings were ascribed to the amazing fitness of morans, which was evaluated as "Olympic standard".[88]

e7xgsk.jpg



Big-T heb je wel enig idee dat deze maasai people op een natuurlijke manier een longinhoud hebben van Lance Armstong (Armstrong is een chemische fabriek) ze lopen elke gemiddelde marathon renner er uit op een natuurlijke manier!

90 percent of Maasai girls undergo female genital mutilation.

Girls between the ages of 15 to 24 are four to six times more likely to become infected with HIV than their male peers.

The average life expectancy for a Maasai woman is 45 years.
 
Laatst bewerkt:
wow...

dat mensen hier serieus op ingaan en dat die Houston zo'n moeite doet... je zou haast denken ...


dat hij het meent?

vooral het citaat uit een schoolboek van in het middelbaar is een toppertje! Blijven grasduinen in je ongetwijfeld uitgebreide boekencollectie op zoek naar bewijs, Houston! Goed bezig!!!!
 
wow...

dat mensen hier serieus op ingaan en dat die Houston zo'n moeite doet... je zou haast denken ...


dat hij het meent?

vooral het citaat uit een schoolboek van in het middelbaar is een toppertje! Blijven grasduinen in je ongetwijfeld uitgebreide boekencollectie op zoek naar bewijs, Houston! Goed bezig!!!!

Zn rommel vindt je vaak terug bij anarcho-primitivisme. Meestal zijn dat eind tiener/begin 20er stonertjes zonder werkervaring die denken dat hun weed-induced geraaskal echt nuttig is en steek houdt.
 
Laatst bewerkt:
jagers en verzamelaars zijn overgegaan op de landbouw doordat de mens van nature lui is. met een groot stuk grond vol met eten kan je ook makkelijker voor meer mensen zorgen.. is dat niet nu nogsteeds in onze dagelijkse bestaan terug te vinden? makkelijker, meer, sneller en goedkoper? zo moest het gaan en zo zal het gaan. natuurlijke selectie gaat nu trager maar de natuur weet zelf ook wel dat wij proberen terug te vechten.. van daar dat er uit zwakke genen vaak zwakke genen blijven ontstaan en soms is dat medisch niet te verhelpen. gaat wel langzamer maar uiteindelijk berijken wij ook met zijn allen een populatie dichtheid waardoor er ziektes ontstaan en we weer in evenwicht gaan komen.
 
dus efficientie is luiheid?

en jij gaat studeren? :roflol:

Denk eens 2 keer na. Als je met 5 man voor 10 man eten kan zorgen, wat kunnen die andere 5 dan? Die moeten eten kopen/ruilen he, dus kunnen ze niet op hun reet blijven zitten.
 
ok anders formuleren... doordat mensen zich minder zorgen hoeven te maken over eten (omdat ze een makkelijkere manier hebben gevonden om eten te vinden) hebben ze tijd over voor andere dingen.... en ja efficientie is een vorm van luiheid. het is maar hoe je het bekijkt.
 
ok anders formuleren... doordat mensen zich minder zorgen hoeven te maken over eten (omdat ze een makkelijkere manier hebben gevonden om eten te vinden) hebben ze tijd over voor andere dingen.... en ja efficientie is een vorm van luiheid. het is maar hoe je het bekijkt.

Proficiat, nu zeg je net hetzelfde en heb je het nog steeds niet door.

Je mag het bekijken hoe je het wil, efficiëntie is geen vorm van luiheid. Als je niks met die extra vrijemaakte mankracht/tijd doet, kun je dat onder luiheid zetten.
 
Zn rommel vindt je vaak terug bij anarcho-primitivisme. Meestal zijn dat eind tiener/begin 20er stonertjes zonder werkervaring die denken dat hun weed-induced geraaskal echt nuttig is en steek houdt.



Robert Pawlowski (Rommel)




http://www.youtube.com/watch?v=eYG0ZuTv5rs




---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 18:18 ----------

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 18:21 ----------

90 percent of Maasai girls undergo female genital mutilation.

Girls between the ages of 15 to 24 are four to six times more likely to become infected with HIV than their male peers.

The average life expectancy for a Maasai woman is 45 years.


Van die vrouwen weet niet of het helemaal klopt! Maar nu komt het leukste, Er zijn veel maasai vrouwen die meerdere keren geinfecteerd zijn met HIV maar nooit Aids ontwikkelen.:)
 
Laatst bewerkt:
Robert Pawlowski (Rommel)




http://www.youtube.com/watch?v=eYG0ZuTv5rs




---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 18:18 ----------

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 18:21 ----------

90 percent of Maasai girls undergo female genital mutilation.

Girls between the ages of 15 to 24 are four to six times more likely to become infected with HIV than their male peers.

The average life expectancy for a Maasai woman is 45 years.


Van die vrouwen weet niet of het helemaal klopt! Maar nu komt het leukste, Er zijn veel maasai vrouwen die meerdere keren geinfecteerd zijn met HIV maar nooit Aids ontwikkelen.:)

en de reden is... wait for it...

omdat ze sterven voor ze aids ontwikkelen. Proficiat om iets COMPLEET uit verband te trekken en dit nog met volle moed proberen aan me te verkopen. Heb je wel enig id met wie je te maken hebt?

Je bent of echt slecht in redeneren, of alles dat je oprakelt stinkt zo hard van de confirmation bias dat ik het raam moest openzetten...
 
Laatst bewerkt:
hij bedoelt vast die enkele "HIV-resistente" Zuid-Afrikaanse hoeren van een paar jaar geleden.

voor houston is momenteel alles wat zwart is een maasai

Wist je overigens dat maasai mannen de vlugste sprinters op de planeet zijn?
 
ok anders formuleren... doordat mensen zich minder zorgen hoeven te maken over eten (omdat ze een makkelijkere manier hebben gevonden om eten te vinden) hebben ze tijd over voor andere dingen.... en ja efficientie is een vorm van luiheid. het is maar hoe je het bekijkt.

Als je efficiëntie compleet fundeert, is het volgens mij zelfs een tegenstelling van luiheid, redeneren is niet je sterkste kant zo te zien.
 
dude je werkt efficient zodat je tijd over houdt om lekker wat anders te doen (productief zijn) of helemaal niks hoeft te doen (lekker lui bank hangen)... dus is wel degelijk hoe je het ziet. om mijn redenerende vermogen in twijfel te trekken door dat jij moeite hebt om buiten de doos te denken is geen reden om iemand anders zijn mening over te nemen.
 
Back
Naar boven