MuscleMeat

Charles Darwin was depri, angstig en gebruikte alcohol (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Oh ja joh?

We zijn dan minder resistent tegen bepaalde dingen en grote delen van de bevolking te dik en fysiek slap (hun eigen schuld), de gemiddelde levensverwachting is wel bijgeschroefd van 30 jaar naar 70 jaar. Toch wel redelijke verbetering als je het mij vraagt.

Daarbij komt dat ik met mijn 1,98 en 100 kilo zeker weet dat ik een jager/verzamelaar uit 10000 voor Christus met redelijk gemak de tiefus in trap. :D Oké met rennen, sprinten en duurloop is hij wel 10 keer sneller en efficiënter.


There we go.
Jagers en verzamelaars werden ook al 70 jaar en zelfs ouder

Proefschift Remco Kuipers doorlezen graag. http://www.foodlog.nl/artikel/samenvatting-proefschrift-remko-kuipers-beschikbaar/

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 22:18 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik geloof in Evolutie maar de laatste 10.000 jaar gaat het niet goed met de mens.

Trouwens, Darwin ziet er wel erg depressief uit! psychotische depressie?
 
En atheisten zorgen voor meer oorlog dan religie TS?
 
geen landbouw maar alleen jagen verzamelen > minder mensen op aarde > TS zou dus niet bestaan > TS wou dus dat hij nooit geboren was > TS is niet blij met zijn leven.
goede redenatie?


Kwaliteit van leven/perfecte voortplanting gaat boven levensduur.
In onze wereld hebben een obsessie met oud worden, mensen zouden zelfs 125 of 150 willen worden. Maar de westerse mens is al zo ziek. Hoeveel kwalen hebben we wel niet? ziekenhuizen liggen vol.

---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 22:24 ----------

En atheisten zorgen voor meer oorlog dan religie TS?

De grootste uitvinders van allerlei soorten dingen waar atheisten en hebben moeder natuur behoorlijk verkracht.
 
I am really not sure if really stupid or troll.
 
Kwaliteit van leven/perfecte voortplanting gaat boven levensduur.
In onze wereld hebben een obsessie met oud worden, mensen zouden zelfs 125 of 150 willen worden. Maar de westerse mens is al zo ziek. Hoeveel kwalen hebben we wel niet? ziekenhuizen liggen vol.

obvious troll...
ga maar bessen zoeken in de bossen
 
houston ga je eens verdiepen in de reële statistieken i.p.v. rare figuren te lezen. De mens wordt steeds ouder, met name merkbaar in de laatste 100 jaar. Dit is zwart op wit statistisch aantoonbaar. Dit dankzij het feit dat er simpelweg meer en betere voeding beschikbaar is, de voeding onder strengere controle staat, allerlei ziekten en verwondingen beter behandeld kunnen worden (dankzij de geneeskunde die enorm verbeterd is in vergelijking met honderden jaren geleden (laat staan duizenden jaren), en natuurlijk het feit dat we niet meer met speren op wilde dieren moeten jagen wat het risico op vroegtijdig sterven 'gevoelig' heeft verminderd.

Dat het voedingspatroon in het Westen over het algemeen zuigt is natuurlijk waar, maar dat creëert vooral welvaartsziekten. Het klopt dat die ook kunnen leiden tot vroegtijdige dood, maar dat neemt niet weg dat er de mogelijkheid is om relatief gezond te leven en vele malen ouder te worden dan alle vorige generaties.

Als je zo graag zoals duizenden jaren geleden leeft dan kan je altijd alles achterlaten inclusief de computer waar je op typt en ergens in de jungle gaan leven. Je zal er dan wel snel genoeg achterkomen of Darwin gelijk of ongelijk had.
 
als iemand angstig en depri is wil dat zeggen dat hij geen gelijk kan hebben ?

topic slaat ook weer op niks.

darwin is slim en pist over alle religie's:)
 
houston ga je eens verdiepen in de reële statistieken i.p.v. rare figuren te lezen. De mens wordt steeds ouder, met name merkbaar in de laatste 100 jaar. Dit is zwart op wit statistisch aantoonbaar. Dit dankzij het feit dat er simpelweg meer en betere voeding beschikbaar is, de voeding onder strengere controle staat, allerlei ziekten en verwondingen beter behandeld kunnen worden (dankzij de geneeskunde die enorm verbeterd is in vergelijking met honderden jaren geleden (laat staan duizenden jaren), en natuurlijk het feit dat we niet meer met speren op wilde dieren moeten jagen wat het risico op vroegtijdig sterven 'gevoelig' heeft verminderd.

Dat het voedingspatroon in het Westen over het algemeen zuigt is natuurlijk waar, maar dat creëert vooral welvaartsziekten. Het klopt dat die ook kunnen leiden tot vroegtijdige dood, maar dat neemt niet weg dat er de mogelijkheid is om relatief gezond te leven en vele malen ouder te worden dan alle vorige generaties.

Als je zo graag zoals duizenden jaren geleden leeft dan kan je altijd alles achterlaten inclusief de computer waar je op typt en ergens in de jungle gaan leven. Je zal er dan wel snel genoeg achterkomen of Darwin gelijk of ongelijk had.

Ik heb het idee dat houston om die reden de woorden 'gezonder' niet in de mond wil nemen, maar de mens vandaag de dag omschrijft als 'hygiënischer' en 'verder gevorderd in de geneeskunde'. Je zou het ook kunstmatige gezondheid kunnen noemen.
 
als iemand angstig en depri is wil dat zeggen dat hij geen gelijk kan hebben ?

topic slaat ook weer op niks.

darwin is slim en pist over alle religie's:)

Nope maar erbij gaan drinken vind ik behoorlijk STOM,
dus geef ik hem zo en zo geen gelijk.........

Het "Darwin effect".........
 
Ik heb het idee dat houston om die reden de woorden 'gezonder' niet in de mond wil nemen, maar de mens vandaag de dag omschrijft als 'hygiënischer' en 'verder gevorderd in de geneeskunde'. Je zou het ook kunstmatige gezondheid kunnen noemen.

De moderne mens is wel gezonder/leeft langer, alleen niet zoveel door genetische veranderingen maar vooral door omgevingsfactoren.
 
dankzij de technologie die wij nu hebben kunnen vrouwen zich van onderen scheren en zijn ze een stuk esthetischer. geen jagen en verzamelen voor mij.
 
Waarom worden dieren ouder in gevangenschap?
 
De moderne mens is wel gezonder/leeft langer, alleen niet zoveel door genetische veranderingen maar vooral door omgevingsfactoren.

Hoe kan je dit nou zeggen?

Lees dit effe ouwe!

http://www.foodlog.nl/artikel/samenv...s-beschikbaar/

http://en.wikipedia.org/wiki/Maasai_people

The Maasai herd goats and sheep, including the Red Maasai sheep, as well as the more prized cattle.[87] Electrocardiogram tests applied to 400 young adult male Maasai found no evidence whatsoever of heart disease, abnormalities or malfunction. Further study with carbon-14 tracers showed that the average cholesterol level was about 50 percent of that of an average American. These findings were ascribed to the amazing fitness of morans, which was evaluated as "Olympic standard".[88]

e7xgsk.jpg



Big-T heb je wel enig idee dat deze maasai people op een natuurlijke manier een longinhoud hebben van Lance Armstong (Armstrong is een chemische fabriek) ze lopen elke gemiddelde marathon renner er uit op een natuurlijke manier!
 
Hoe kan je dit nou zeggen?

Lees dit effe ouwe!

http://www.foodlog.nl/artikel/samenv...s-beschikbaar/

http://en.wikipedia.org/wiki/Maasai_people

The Maasai herd goats and sheep, including the Red Maasai sheep, as well as the more prized cattle.[87] Electrocardiogram tests applied to 400 young adult male Maasai found no evidence whatsoever of heart disease, abnormalities or malfunction. Further study with carbon-14 tracers showed that the average cholesterol level was about 50 percent of that of an average American. These findings were ascribed to the amazing fitness of morans, which was evaluated as "Olympic standard".[88]


Big-T heb je wel enig idee dat deze maasai people op een natuurlijke manier een longinhoud hebben van Lance Armstong (Armstrong is een chemische fabriek) ze lopen elke gemiddelde marathon renner er uit op een natuurlijke manier!
181148-triple_facepalm_super.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als je er geen zin meer in hebt? kan je beter weggaan bovenstaande bezoeker!
 
Als je er geen zin meer in hebt? kan je beter weggaan bovenstaande bezoeker!
integendeel, ik geniet van de excentrieke manier waarop jij denkt en de discussies op dit zinloze onderwerp :D maarja ieder zijn mening
 
Back
Naar boven