AndroidHealthClinic

Charlie Sheen 'sterft' door treinongeluk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En jaja mensen, 10 september is hij te gast bij The Comedy Central Roast, of Charlie Sheen :D
SoMuchWin.png
 
= 0.5 :)

anyway dit wordt dan het laatste seizoen. Denk niet dat k*tcher een merkwaardige rol kan neerzetten zonder terug te grijpen naar eigenschappen uit de rol van kelso.

= 2.5 :)
 
Ik vind wel dat charlie sheen er de laatste tijd wel wat witjes uit ziet.

Nu hij niet meer zo druk bezig is met acteren kan hij de geur van het echte leven opsnuiven.

Hij zal het vast wel missen dat hij niet iedere show gepoederd wordt.
 
Laatst bewerkt:
Als iemand het kan dan lijkt K*tcher mij het meest geschikt. Ben benieuwd
 
was altijd al een humorloze k*tserie:)
 
Als iemand het kan dan lijkt K*tcher mij het meest geschikt. Ben benieuwd

Ik vind em ook wel grappig, hij kan zo sarcastisch kijken. Daarnaast vond ik Charlie nou ook niet echt supergrappig, naast zijn levensstijl en het belachelijk maken van Alan was Charlie zelf nou niet echt om te gillen.

was altijd al een humorloze k*tserie:)

Jij bent gewoon raar.
 
Ik vind em ook wel grappig, hij kan zo sarcastisch kijken. Daarnaast vond ik Charlie nou ook niet echt supergrappig, naast zijn levensstijl en het belachelijk maken van Alan was Charlie zelf nou niet echt om te gillen.



Jij bent gewoon raar.

juist, want die overduidelijke 'alan is een loser, jake is dom en charlie is een onverantwoordelijke nitwit puns' zijn gewoon hilarisch:rolleyes:
en dat lachbandje om de 3seconden is idd helemaal niet irritant...
 
juist, want die overduidelijke 'alan is een loser, jake is dom en charlie is een onverantwoordelijke nitwit puns' zijn gewoon hilarisch:rolleyes:
en dat lachbandje om de 3seconden is idd helemaal niet irritant...

Dat is in iedere comedy serie.

De serie draait al vanaf 2002 en er zijn al tig seizoenen gemaakt, maar omdat jij 't niks vindt is het indd niet grappig :thumbs:
 
Dat is in iedere comedy serie.
elke sitcom is ook trash voor de laagste lagen van de maatschappij. Herkauwde onzin van oudere comedy series dat nooit iets nieuw en origineels naar voren brengt.

(ik moet wel zeggen: uitgezonderd the big bang theory, althans het eerste seizoen daarvan)
De serie draait al vanaf 2002 en er zijn al tig seizoenen gemaakt, maar omdat jij 't niks vindt is het indd niet grappig :thumbs:



Justin bieber staat ook op 1 in de hitlijsten, twilight krijgt ook het meeste aandacht in de media. Zijn idd ook stuk voor stuk meesterwerken, goed argument man:rolleyes:
 
elke sitcom is ook trash voor de laagste lagen van de maatschappij. Herkauwde onzin van oudere comedy series dat nooit iets nieuw en origineels naar voren brengt.

(ik moet wel zeggen: uitgezonderd the big bang theory, althans het eerste seizoen daarvan)




Justin bieber staat ook op 1 in de hitlijsten, twilight krijgt ook het meeste aandacht in de media. Zijn idd ook stuk voor stuk meesterwerken, goed argument man:rolleyes:

Jij vindt het niks of het is niks, dat is het verschil, leer dat nou eens Anus.
 
Jij vindt het niks of het is niks, dat is het verschil, leer dat nou eens Anus.

als ik het niks vind, dan is het ook niks, leer dat nou eens onrealist;)
 
Ben benieuwd hoe ashton k*tcher het gaat doen. Het is nogal lastig om in een serie te spelen waar de hoofdrol speler daadwerkelijk zo is irl als in de serie.
 
Back
Naar boven