AndroidHealthClinic

Gestopt Chayenne bikini-proof (sixpack)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chayenne

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2010
Berichten
70
Waardering
14
Lengte
1m69
Massa
69kg
(Ik werd in mijn topic op de contest gewezen, toen heb ik besloten ook een logje te openen)
.........................

Hallo,

Ik train nu sinds 1 januari (jaha... goed voornemen) 3-5 keer in de week in de sportschool. Voor die tijd heb ik alleen pole fitness training gedaan en had ik ook geen ervaring met fitness of kracht training.
Ik heb vanaf januari ook mijn voeding aangepast (maar mijn schema wat ik nu heb is niet te vergelijken met mijn schema in het begin).
Ik heb me hier aangemeld, omdat alle tips en ideeen welkom zijn en ik het leuk vind om ervaringen van anderen te lezen.

Mijn training:
Maandag - krachttraining bovenlichaam (alles: armen, schouders, rug, buik) + roeien
Dinsdag - benen + cardio (als het mooi weer is ga ik liever skeeleren/hardlopen/buiten fietsen, dan in de sportschool cardio te doen)
Woensdag - krachttraining bovenlichaam (zelfde als maandag) + 1 uur Pole Fitness training
Donderdag - benen + cardio (zelfde als dinsdag)
Vrijdag - krachttraining bovenlichaam (zelfde als maandag) + roeien
Zaterdag of zondag - (minstens) 15 km skeeleren of (minstens) 6km hardlopen

Mijn krachttrainingsschema verander ik om de 6 weken.
Op dit moment bestaat mijn training voor mijn bovenlichaam uit:
- oefeningen op de Kinesis wand (10 oefeningen, zoals bijv. flyes, curls, incline curl en chest press)
- een paar oefeningen op apparaten (front en back lat pull, pectoral fly, seated row)
- buikspier oefeningen (B-kick oefeningen + oefeningen op de kinesis wand + trilplaat - voor de schuine, onderste en bovenste buikspieren apart)
- bench press
Daarnaast doen we bij pole fitness training een paar 'static hold' oefeningen.

Mijn training voor mijn benen:
- oefeningen op de Kinesis wand (ik weet niet hoe die oefeningen heten)
- oefeningen op apparaten (abduction/adduction/legpress/legcurls)
- daarnaast natuurlijk de cardio

Elke dag doe ik thuis nog lenigheid oefeningen, want ik wil wat dat betreft mijn grenzen ook verleggen.

Mijn voedingsschema:
6.15 - Brinta + magere yoghurt + whey
8.10 - 2 boterhammen met pindakaas
10.45 - groenten + tofu
13.15 - groenten + tofu
15.10 - (minstens 30 minuten voor het trainen) - eiwitshake (een 6-componenten eiwitshake met water)
17.30 - na het trainen - eiwitshake (een 6-componenten eiwitshake met 2/3 water en 1/3 0% vet melk)
18.15 - avondeten - grote portie groente + vegetarische burger
22.00 - magere kwark + ongezouten nootjes

zaterdag is mijn cheatdag, dan eet ik bijv. wel wat zoets of drink ik een warme chocolademelk en eet ik 's avonds een zelf gemaakte pizza (met alleen maar groenten en ananas)

Vrouw, 21 jaar, 1.69, 62 kilo, vetpercentage heb ik nog niet laten meten (kan op de sportschool waar ik train helaas niet)

ojah, mijn doelen: sixpack (dus vetpercentage verlagen) & kracht opbouwen in mijn armen, schouders en buik (voor pole-fitness kampioenschappen)

Doel binnen de termijn van deze contest?? bikini-proof zijn.... Het liefst ga ik natuurlijk voor een sixpack en ik geloof ook dat dit best haalbaar kan zijn binnen een paar maanden (correct me if I'm wrong)

Ben erg benieuwd naar op of aanmerkingen,



(edit: recente foto's geplaatst)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wauw wat een abs!Ik zie al een sixpak!Succes ermee!
 
succes, mooie tattoo's ook....wil de rest ook wel zien:)
 
Je hebt al een mooi buikje!
Suc6!!
 
Veel succes gewenst! :thumbs:
 
Haha, dus al het spammen heeft toch nog nut :D

Leuk dat je besloten hebt om mee te doen, je foto's in je galerij zien er al mooi uit. Ben benieuwd naar je begin-foto. Heel veel succes!
 
thanks allemaal :)

Ik heb gisteren ff bikini foto's gemaakt, zal vandaag mijn begin foto nog wel plaatsen
 
He! dit logje ga ik ook volgen :)
 
heeft er iemand nog tips om mijn doel (= sixpack) sneller te bereiken?
 
Voeding is de sleutel.
Veel succes.
 
:clap::clap::thumbs:succes!!!! mooi buikje :)
 
Je staat er al erg goed bij, ook tof die pole-fitness filmpjes, is echt wel een vak appart zeg :eek:
 
Succes meid! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven