MuscleMeat

Gestopt Chayenne bikini-proof (sixpack)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent goed op weg Chayenne! Good work :thumbs: Geniet lekker van je weekend!
 
Hey en nu is ze 48! Oh nee, het zijn het aantal posts niet de leeftijd ;)
 
Hey en nu is ze 48! Oh nee, het zijn het aantal posts niet de leeftijd ;)

precies :) haha
zou wel bijzonder zijn als ik op m'n 47e er nog steeds zo uit zou zien :)
 
Haha ja zou inderdaad fijn zijn er zo uit te zien op je 47e maar ook op je 20e hoor!

Al flink aan het oefenen voor poses?Ook eens proberen dan..Goed zo van die spagaat!Je komt toch weleens van die paal af met een spagaat?Heb ik tenminste weleens gezien.

Lekker dadelijk vakantie!Inderdaad fijn als er toch gewicht afgaat.

Veel plezier vandaag en het weer is volgens mij wel ok.
 
Hèhè, bijna vakantie... nog anderhalve week keihard leren + toetsen maken en daarna heb ik tot September vrij! :)

Vanaf volgende week heb ik dan ook weer alle tijd om heel hard te trainen, dus ik hoop ook dat ik dan sneller vooruitga.
Ik zit nu op een vetpercentage van 18%, maar dat moet nog heel erg omlaag (zoveel mogelijk eigenlijk)
Ik doe nu meer bodyweight oefeningen, vooral om mijn kracht voor pole fitness op te bouwen (statische oefeningen die je lang moet vasthouden enzo)
Ik ga vanaf volgende week waarschijnlijk ook lager in de koolhydraten zitten
(ik werd er zo duf/sloom van, dus had stiekem weer 2 boterhammen in mijn voedingsschema zitten... en wat pasta bij het avondeten).
Ik heb mijn vrienden/familie al gewaarschuwd dat ik de komende tijd best wel eens chagrijnig kan worden, als ik mijn voeding weer omgooi (minder energie = sneller een slecht humeur). Ik ben benieuwd!



ps.. voor alle andere dames: ik lees jullie logjes wel, maar reageer (bijna) niet, omdat ik meestal niets toe te voegen heb :) Ik vind het wel leuk om jullie allemaal te volgen, dus een paar keer in de week lees ik alles ff door. keep up the good work!
 
ziet er goed uit hoor! Lijnen die duidelijker worden, een six-pack waar je trots op mag zijn! had je verder nog wedstrijdambities? of wil je gewoon kijken hoe ver je kan komen, voor jezelf je lijf shapen?
 
ziet er goed uit hoor! Lijnen die duidelijker worden, een six-pack waar je trots op mag zijn! had je verder nog wedstrijdambities? of wil je gewoon kijken hoe ver je kan komen, voor jezelf je lijf shapen?

thanks !
Het begint nu wel te kriebelen jah.... ik wil keihard trainen om hopelijk snel aan wedstrijden te beginnen (gewoon eens zien hoever ik kom) :)
 
thanks !
Het begint nu wel te kriebelen jah.... ik wil keihard trainen om hopelijk snel aan wedstrijden te beginnen (gewoon eens zien hoever ik kom) :)

Hahaha, leuk hoor! Je hebt je fysiek absoluut mee! En natuurlijk je discipline...
Dan is het ook wel goed dat je alvast begint met poseren oefenen... das nog best lastig vond ik... en kan je ook flink spierpijn van krijgen :p
 
Wow! Wat een lichaam!

Ik lees zelf nu al een tijd mee hier in dit topic, maar jou foto's springen eruit. Kun je trots op zijn (ben je vast al ;))

Heel veel succes met het behalen van je doel, dat gaat je zeker lukken!
 
Laatst bewerkt:
Wow! Wat een lichaam!

Ik lees zelf nu al een tijd mee hier in dit topic, maar jou foto's springen eruit. Kun je trots op zijn (ben je vast al ;))

Heel veel succes met het behalen voor je doel, dat gaat je zeker lukken!
dankje :)
 
indrukwekkende fysiek!
 
Even een update:

Toch besloten om in de wedstrijdvoorbereiding te gaan....
Een moeizame start gehad (nog van wedstrijdbegeleider/personal trainer gewisseld) en nu ècht aan de slag!
Ik zit nu ook bij een andere sportschool (omdat daar gewoon betere begeleiding is).

Ik heb nu een splitschema en blijf Pole Fitness voorlopig nog gewoon doen (dus train nu bij 2 verschillende sportscholen - omdat ze Pole Fitness alleen bij mijn 'oude' sportschool geven).

Qua vetpercentage zit ik nu op 18,5 % en wil iniedergeval onder de 10% komen voor de wedstrijden.

Mijn voedingsschema is helemaal omgegooid (geen zuivel, veel rijstwafels, groenten, eieren, rijst, vega-burgers).

Ik hoop op 26 September mee te doen met de Noord Nederlandse Kampioenschappen in Sneek, en daarna door te trainen voor het NK in Beverwijk op 10 Oktober. Dus ben benieuwd :)
 
Go for it , lightweight baby !
 
10% :eek: Heel veel succes met je wedstrijdvoorbereiding! Volgens mij ben je een doorzetter, dus dat komt vast helemaal goed. Trainse en fijn weekend!
 
Heel veel succes met je wedstrijd voorbereiding!
 
Hm misschien ga ik je ook wel 'volgen'.

Ik ben zelf 1 cm groter dan jou (of zelfs evengroot :p), bijna een jaartje jonger maar weeg 10kg minder. Volgens mij zit dit met name in de benen die bij mij 'droger/dunner' zijn. (athans dat lijkt zo als ik mezelf met je foto's vergelijk)
Was jouw vetpercentage nou 18% want ergens in je post las ik dat je je vet% nog niet had laten meten? ??? Ik ga het binnenkort ook eens laten meten! Ben wel benieuwd. Vind het wel grappig die 'overeenkomsten' :p

Suc6 met alles igg :D
:hello:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven