AndroidHealthClinic

Gestopt Chayenne bikini-proof (sixpack) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen die tattoo's zijn al een 8 waard;)
Goed fysiek.
 
Wow, wat een prachtige foto's!

Inderdaad een stuk droger (sixpack?) en meer spierdefinitie op alle 'onderdelen' in vergelijking met de beginfoto's. :D

Je tattoo's zijn echt meesterlijk en passen echt bij je!

Leuk om te horen dat je ook wedstrijden gaat doen in de toekomst: top. :)
 
Alleen die tattoo's zijn al een 8 waard;)
Goed fysiek.

Dat vind jij, ik vind t een 4, maar voor die abs krijgt ze een dikke 10 van me.
 
Je progressie is duidelijk zichtbaar.
Je begin foto's waren al strak en ik zou echt niet weten wat voor opbouwend kritiek ik kan geven.
Het is goed te zien dat je er keihard voor werkt om in wedstrijd shape te komen.
 
gaat lekker, hele mooie pics al!!
 
Mooie progressie! Dat belooft wat! Abbs... wauw... die wil ik ook:o
Welke wedstrijd wilde je nou gaan doen... had je ergens wel gezegd, maar kan nie zo snel vinden... misschien een idee om de YBF mee te pakken... dan wordt je ingedeeld op fysiek... leuke wedstrijd!!! Ben je ook al bezig met poseren oefenen?
 
Ben al bezig met poseren oefenen :)
Ik doe 26 sept de Open Noord Nederlandse Kampioenschappen in Sneek, 10 okt. YBF en dan op 17 Okt nog NBPF .... dus 3 wedstrijden kort achter elkaar.
Ben erg benieuwd!
vandaag weer een meting gehad ....
16,4 % bij 59kg
Vorige keer zat ik nog boven de 18% bij hetzelfde gewicht.
1e meting was een maand geleden 19,6%
zelf ben ik nog niet tevreden :P maar volgens mijn trainer zit het wel goed zo ,....
 
16 a 17% is al redelijk laag voor een vrouw hoor! Die sixpack moet er dubbel en dwars inzitten dan lijkt me!
 
Mijn doel voor deze contest heb ik inderdaad wel behaald :)
Maar voor de wedstrijd wil ik toch echt een stuk omlaag in mijn vetpercentage ...
Woensdag vertrek ik naar Hockenheim (Nitrolympix - dragraces), daarna ben ik een weekje in Amsterdam (Zomercolleges Latijn - ik train dan bij de UvA en VU) en daarna misschien nog een weekje naar Duitsland. . .
Qua training is mijn schema nu weer veranderd, meer herhalingen & wat andere oefeningen. Dieet gaat langzaam omlaag, dus hoop dat ik over een week of 2 weer een stuk lager in mijn vet% zit.
Eindfoto's voor de contest heb ik vandaag gemaakt.... :)
 
Mooie daling van je vet%, ben heel benieuwd naar je foto's!
 
Heb je foto's ontvangen, ziet er heel mooi uit!
 
Laatst bewerkt:
post ze hier ook maar eens ;)
 
Je hebt nog een uur om me de beloofde extra foto met briefje te mailen, niet vergeten he!
 
Hoe kan dit nu? Gediskwalificeerd?
 
Hoe kan dit nu? Gediskwalificeerd?

Ik had een mail gestuurd met de foto's, maar om 1 of andere reden schijnt dat niet goed gegaan te zijn.
Ik was vanaf vorige week woensdag op Hockenheim (Nitrolympix) dus mijn mail niet kunnen lezen....
Lekker balen dus!
bij mijn verzonden berichten staat de mail er gewoon bij + de foto die erbij zat,
maar zij zegt de foto niet ontvangen te hebben.
Daar gaat mijn contest kans :(:(
 
vroeg me eige al af waarom jou foto's er niet tussen stonden..
je kan ze natuurlijk alsnog hier posten :)
 
Voor de liefhebbers toch nog ff mijn eindfoto's....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ziet er goed uit.
Vooral bovenlichaam.
Als je tijdens de wedstrijd je benen op zelfde level krijgt, ben je goed op weg voor overwinning.
 
Dikke 10! Jammer dat je foto's er niet bij staan maar dit maakt alles goed! Super lichaam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven