MuscleMeat

Cheaten tijdens bulk; hoeveel?

Bezoekers in dit topic

mdepem

Cool Novice
Lid geworden
11 dec 2013
Berichten
109
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
56kg
Hallo
Ik had even een vraag ik ben nu aan het (clean)bulken op 2800-2900 kcal. Maar ik heb een paar vragen over cheaten; hoeveel cheatmeals per week kan ik hebben? Want in het weekend drink ik minimaal 1 maximaal 2 keer bier, rest van de dag is wel clean, maar ik laat dan wel een maaltijd vallen. Verder doe ik doordeweek ook weleens cheaten, in tussenuur naar subway ofzo maar dat verschilt per week; soms 2 x per week en soms helemaal niet. Ook als ik vroeg uit ben van school dan rooster ik mijn brood met kipfilet erop en doe er dan ketchup of andere saus bij, moet ik dit ook zien als een cheatmeal?

Alvast bedankt
 
Als die 56 klopt, dan mag je je niet zo'n zorgen maken...;)
 
Ja klopt wel, kom van 52 af en ben in december/januari begonnen met ook voeding. Dus je wilt zeggen dat ik wel gewoon mag cheaten en zo?
 
Ja klopt wel, kom van 52 af en ben in december/januari begonnen met ook voeding. Dus je wilt zeggen dat ik wel gewoon mag cheaten en zo?

Als het in de macro's past, waarom niet?
 
IIFYM waarom niet:)
 
Oke, ik kom elke dag zoiezo wel Aan mn eiwitten dus als ik een maaltijd oversla omdat ik ga cheaten heb ik toch nog genoeg eiwit, dankje voor de hulp!
 
Back
Naar boven