Fitness Seller

Cheatmeal in bulk?

Bezoekers in dit topic

Als het binnen je dagelijkse kcal behoefte past, waarom niet? Pas op met te veel zout.
 
Ik cheat juist meer als ik cut maar het zit me progressie ook niet in de weg.
 
Zout is goed voor je!
Ik heb het over te veel zout. Als jij pizza's, MacD en al die bagger gaat schranzen ga je lekker veel vocht vasthouden. Dat wil je niet.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik heb het over te veel zout. Als jij pizza's, MacD en al die bagger gaat schranzen ga je lekker veel vocht vasthouden. Dat wil je niet.
Trekt wel weer weg als je daarna gwn weer zoutloos doorgaat.
 
Het fijne van cheaten tijdens de cut vind ik juist het even niet hoeven bezig zijn met calorieën maar (voor zover mogelijk:P) zorgeloos genieten.
Tijdens een bulk ook hier en daar een cheat, maar nooit te gek.

Tot dusver heeft het mij nooit slecht gedaan, maar ik beperk het aantal cheatmomenten wel tot het minumum.
 
Het fijne van cheaten tijdens de cut vind ik juist het even niet hoeven bezig zijn met calorieën maar (voor zover mogelijk:P) zorgeloos genieten.
Als jij in een te kort zit om droog te worden en met 1 cheatmeal vreet je dat hele te kort weg. Dan heb je toch helemaal niks aan die week gehad? Ik zou eerder gaan voor een re-feed en dan gewoon wel de kcal bijhouden en dan binnen de perken houden.
 
Ik heb het over te veel zout. Als jij pizza's, MacD en al die bagger gaat schranzen ga je lekker veel vocht vasthouden. Dat wil je niet.

Ik dol je maar wat.

Natuurlijk is te veel nooit goed, net zoals te weinig dit ook niet is.

Het lichaam is héél goed in staat om de zoutconsumptie te regulieren.
 
Ik heb het over te veel zout. Als jij pizza's, MacD en al die bagger gaat schranzen ga je lekker veel vocht vasthouden. Dat wil je niet.
Volgende dag ff goed schijten en paar keer pissen en je bent er al van af hoor ;-)
 
Volgende dag ff goed schijten en paar keer pissen en je bent er al van af hoor ;-)
Gevoelsmatig loop ik 2 dagen met een waterhoofd rond dan.
 
Als jij in een te kort zit om droog te worden en met 1 cheatmeal vreet je dat hele te kort weg. Dan heb je toch helemaal niks aan die week gehad? Ik zou eerder gaan voor een re-feed en dan gewoon wel de kcal bijhouden en dan binnen de perken houden.
Inderdaad. Ik prefereer 0 cheats tijdens de cut, hooguit eens een refeed na een paar maanden.
 
Als jij in een te kort zit om droog te worden en met 1 cheatmeal vreet je dat hele te kort weg. Dan heb je toch helemaal niks aan die week gehad? Ik zou eerder gaan voor een re-feed en dan gewoon wel de kcal bijhouden en dan binnen de perken houden.
Als ik cheat schiet ik misschien 1 keer per week 1000 kcal over mijn dagelijkse taks. Er vanuit gaande dat ik tijdens de cut in een tekort van 500 p/d zit, is mijn netto overschot dus 500 kcal.. op een week... dat doet niks af aan het resultaat hoor. :roflol:

Iedereen op zijn eigen manier..
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Als ik cheat schiet ik misschien 1 keer per week 1000 kcal over mijn dagelijkse taks. Er vanuit gaande dat ik tijdens de cut in een tekort van 500 p/d zit, is mijn netto overschot dus 500 kcal.. op een week... dat doet niks af aan het resultaat hoor. :roflol:

Iedereen op zijn eigen manier..
1000 kcal is nou niet echt zorgeloos genieten :roflol: Dat is gewoon mondje plagen.
 
IS. Tenzij je een vrouw bent.
 
Back
Naar boven