MuscleMeat

Cheatmeal in bulk?

Bezoekers in dit topic

Alleen van het opsnuiven van Macdonals lucht ben je al 1.000 kcal verder :roflol:
hahaha zo en hoe, ik had dus 2 maanden terug een zieke binge bui en daar toe helaas aan toegegeven. Heb toen voor 4500 kcal aan Mac naar binnen geschoven in praktisch tien minuten. Gewoon bijna drie weken deficit om zeep:p
 
hahaha zo en hoe, ik had dus 2 maanden terug een zieke binge bui en daar toe helaas aan toegegeven. Heb toen voor 4500 kcal aan Mac naar binnen geschoven in praktisch tien minuten. Gewoon bijna drie weken deficit om zeep:p
Hahaha. Kijk Japio dit is zorgeloos genieten :D
 
hahaha zo en hoe, ik had dus 2 maanden terug een zieke binge bui en daar toe helaas aan toegegeven. Heb toen voor 4500 kcal aan Mac naar binnen geschoven in praktisch tien minuten. Gewoon bijna drie weken deficit om zeep:p
Daarom moet je minimaal 1500 perdag missen dan reset je niet zo erg. Zitzelf momenteel op 2400 tekort ED en dan tel ik mijn werk er nog niet eens bij + mijn fatburners.
 
Daarom moet je minimaal 1500 perdag missen dan reset je niet zo erg. Zitzelf momenteel op 2400 tekort ED en dan tel ik mijn werk er nog niet eens bij + mijn fatburners.
Zit je in je prep?
 
Daarom moet je minimaal 1500 perdag missen dan reset je niet zo erg. Zitzelf momenteel op 2400 tekort ED en dan tel ik mijn werk er nog niet eens bij + mijn fatburners.
Als ik een tekort van 2400 moet creëren ken ik niks meer eten en ga ik dood
 
Ik eet 1500* onderhoud ligt op 2800 das 1300 tekort.

Macros
Kcal 1423
E 144g
K 62g
V 69
Vanaf maandag donder ik alle koolhydraten eruit.
En hoe doe je dat 2.400 te kort dan?
 
Heeft een cheatmeal enig voordeel in een bulk?
(serieuze vraag)
In een cut boost het je metabolisme maar wat kan het in een bulk doen?

Bulk betekend een ruim overschot aan calorien (500-1000kcal) wat wil je daar dan nog bovenop cheaten?

Als je er van uit ga dat je bij een caloriebeperkt dieet afentoe een extraatje eet dan zou je in de bulk afebtoe een dag moeten vasten.

Of het effect heeft?

Verdiep je eens in ABCDE (Anabolic Birst Cycling Dier and Excercise) is gebaseerd op korte perioden bulk en korte perioden caloriristrictie
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Onit
Back
Naar boven