MuscleMeat

CHEATMEALS/CHEATS

Bezoekers in dit topic

Gast 1737

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 feb 2019
Berichten
1.113
Waardering
2.991
Lengte
1m65
hallo,
Iedereen kent me hier ondertussen al op het forum denk 'k.

ongetwijfeld weten jullie dat ik moeite heb met cheaten. En perfect maanden clean kan eten en er een moeite mee heb om zit vol te houden..
.
afgelopen vorige week heb ik een cheat maaltijd gehad in samen spraak met coach overlegd als dit mocht.
NATUURLIJK mocht dit. haha.
.
.
Maar nu wou ik dit wel 1x per week een cheat meal in te plannen

Alhoewel ik niet weet als dit me gaat lukken. Aangezien ik van clean food hou.. En ik ook wel weet dat ik dit niet jaren kan volhouden (sociaal leven, uitetentjes etc...)

Maar nu was mijn vraag:

> plannen jullie jou cheats in (bulk fase) ?
> Gaan jullie voor 1 maaltijd/ of doen jullie een dag?
> letten jullie toch op de macro's?


> Op trainingsdagen /rustdagen?


ik vraag dit vooral omdat ik wil weten hoe andere dit aanpakken?
 
Op trainingsdagen 1 maaltijd vervangen voor een cheatmeal. Andere maaltijden gewoon zo houden. Eet je in mijn geval +/- 300 kcal extra.
 
Je zou moeten beginnen met stoppen het een cheatmeal of cheat te noemen, het is gewoon eten alleen niet volgens schema.
 
Alleen zaterdag eet ik de hele dag wat ik wil al eet ik nu ook wat stricter op die dag. wovano zit in prep dus probeer nu ook overdag mijn schema te volgen. behaal dan ook wat sneller resultaat.

Vorige week at ik bijvoorbeeld s middags ipv 1x kaas 1x pindakaas ipv pindakaas nutella op brood. In de avond at ik een pizza van muscle meat ipv dominos.....

Je kunt prima een maaltijd vervangen door bijv pizza met een ijsje na en iets hoger in kcal uitkomen. Helemaal op jouw % kan dat prima.
 
In off season laat ik op zaterdag bijvoorbeeld 2 maaltijden weg en dat vervang ik door een "cheat" maaltijd of als ik een uitgebreider etentje heb laat ik bijvoorbeeld 3 maaltijden weg.
 
Ik neem het allemaal niet zo strict.
Ga geen etentjes uit de weg en op overige dagen eet ik wat ik wil en zorg ik dat ik rond mijn target zit. Uiteraard hou ik wel rekening met mijn gezondheid.
 
Back
Naar boven