XXL Nutrition

Cheatmeals met de minste calorieën

Bezoekers in dit topic

Drinken is inderdaad wel een goeie. Daarvoor heb ik laatst cassis zero ontdekt (dit drink ik niet elke dag ofcourse maar hier en daar eens). Ook is crystal clear niet verkeerd.
Dat punt van geen nootjes eten als lekkers heb ik vaak wel moeite mee, het is zo lekker :o. Maar daarvoor krijg je veel te makkelijk Kcal binnen (met het eten van nootjes).
Casis zero? Waar haal je dat vandaan
 
Yo ik heb hier een poeisz op 500m afstand. Post eens een foto hier. Ik heb vandaag een dag van 1300 kcal dus moet wat vulling :roflol:

Staat wel foto in de link, is dezelfde cassis.
 
Ah ja die casis 4kcal per 100ml wat al best veel is imo. Als je net zoals ik ez die fles leegdrinkt iig
 
Ah ja die casis 4kcal per 100ml wat al best veel is imo. Als je net zoals ik ez die fles leegdrinkt iig

Lol, wie kan nou geen 40 Kcal infitten? Ik drink cassis zero overigens ook alleen op mijn cheatdays.
 
Lol, wie kan nou geen 40 Kcal infitten? Ik drink cassis zero overigens ook alleen op mijn cheatdays.
Kan wel maar eet liever meer voedsel. Want daarnaast drink ik ook nog een shitload aan cola light en monster etc.
 
Nog geen 1000kcal

2dwg5g6.jpg
 
eerst een mac bigtasty menu en daarna een mcflurry Oreo :o:o
 
Havermout pannenkoeken?



Dat klinkt niet als iets wat low calorie is haha.

Nope, pannenkoeken van koopmans, de schudfles waar je alleen maar water aan toe hoeft te voegen. Vullen als een gek en weinig kcal dit zijn 5 dikke pannenkoeken uit 2 hele schudflessen. Macros per fles= 59c 6v 13p 350kcal voor een heel pak.
 
Nog geen 1000 kcal voor 3 pannenkoekjes? Vind het best veel tbh. Beetje creatief en je bouwt 5-10 pannenkoeken voor dat budget.

Zijn dikke pannenkoeken. Zijn er 5.
 
Nope, pannenkoeken van koopmans, de schudfles waar je alleen maar water aan toe hoeft te voegen. Vullen als een gek en weinig kcal dit zijn 5 dikke pannenkoeken uit 2 hele schudflessen. Macros per fles= 59c 6v 13p 350kcal voor een heel pak.

Dus in 1 schudfles van koopmans zitten maar 350 kcal? Damn das weinig xd
 
Broodje kroket zonder kroket
 
Xxl protein pancakes (whey & oats) > de rest. Ik doe 100g mix met 250ml melk. 43g dierlijke proteins, 4.2g vezels, complexe carbs & maar 525 kcal.
 
Ook wel benieuwd. Heb je een link op de ah/jumbo site?

Heb ff gekeken op de site van koopmans maar ik geloof dat hij niet helemaal juist zit. Ik zie staan voor 1 fles:

165kcal per serving
5x serving in 1 fles

= 825 kcal

ughhh
 
Heb ff gekeken op de site van koopmans maar ik geloof dat hij niet helemaal juist zit. Ik zie staan voor 1 fles:

165kcal per serving
5x serving in 1 fles

= 825 kcal

ughhh
Dat dacht ik al want laatst toevallig ook wat van die flessen gecheckt.

Overigens als je pannenkoeken low kcal wilt
1 ei
4 ei eiwit
100g kwark
1 banaan
100ml melk
100g kwark
30g oats
 
Back
Naar boven