Fitness Seller

Cheatmeals met de minste calorieën

Bezoekers in dit topic

Dat dacht ik al want laatst toevallig ook wat van die flessen gecheckt.

Overigens als je pannenkoeken low kcal wilt
1 ei
4 ei eiwit
100g kwark
1 banaan
100ml melk
100g kwark
30g oats

Ik doe altijd gewoon 2 eieren, 40 gram havermout, 1 banaan en scheutje sojamelk. Is het met kwark enzovoort lekkerder?

Xxl protein pancakes (whey & oats) > de rest. Ik doe 100g mix met 250ml melk. 43g dierlijke proteins, 4.2g vezels, complexe carbs & maar 525 kcal.

Zit soms wel eens te overwegen zo'n mix te halen maar tot in hoeverre is dit lekkerder dan zelf gemaakte havermout/banaan pannenkoeken?
 
Ik doe altijd gewoon 2 eieren, 40 gram havermout, 1 banaan en scheutje sojamelk. Is het met kwark enzovoort lekkerder?



Zit soms wel eens te overwegen zo'n mix te halen maar tot in hoeverre is dit lekkerder dan zelf gemaakte havermout/banaan pannenkoeken?
Kwark maakt het wat meer fluffy ja, en veel meer eiwit uiteraard.
 
Zit soms wel eens te overwegen zo'n mix te halen maar tot in hoeverre is dit lekkerder dan zelf gemaakte havermout/banaan pannenkoeken?

Ik vind het lekkerder dan zelf maken.
 
Ik doe altijd gewoon 2 eieren, 40 gram havermout, 1 banaan en scheutje sojamelk. Is het met kwark enzovoort lekkerder?



Zit soms wel eens te overwegen zo'n mix te halen maar tot in hoeverre is dit lekkerder dan zelf gemaakte havermout/banaan pannenkoeken?

Ik vind het lekkerder dan zelf maken.
Dit^, en voor die €1.65 per portie van 100g mix is het zeker niet verkeerd! Nog goedkoper als je groter inkoopt.
 
Ik koop het per 2,5kg, mijn vrouw eet ze namelijk ook, het lekkerst vind ik de orignal gemaakt met melk en dan zelf nog een druppie vanille toevoegen, de vanille variant vind ik te.
 
AH Krokante muesli stevia chocolade noot
AHI_434d5031383438353139_1_LowRes_JPG.jpg


 
Stond er niet iets over bereid / droog product?

Hoe kan het zijn dat in het bereide product meer kcals zou zitten als droog als je alleen water toevoegd. Enigste wat je dan nog nodig hebt is iets van een bakspray of boter
 
Hoe kan het zijn dat in het bereide product meer kcals zou zitten als droog als je alleen water toevoegd. Enigste wat je dan nog nodig hebt is iets van een bakspray of boter

Omdat het bereid meer weegt. Omdat je water toevoegd aan droog product lijkt het alsof dat droge product dus meer weegt en dus meer kcal.. weet niet hoe ik het uit moet leggen
 
Omdat het bereid meer weegt. Omdat je water toevoegd aan droog product lijkt het alsof dat droge product dus meer weegt en dus meer kcal.. weet niet hoe ik het uit moet leggen

Hmm je hebt idd wel gelijk ja hahah valt me nu pas op. Kutzooi. Beetje lastig dit
 
Hmm je hebt idd wel gelijk ja hahah valt me nu pas op. Kutzooi. Beetje lastig dit

350ml water + 200gram droge stof = 550g totaal bereid. Dus zou je 5.5 x 165kcal moeten doen, snappie? Sorry voor het verpesten van je cut :o
 
350ml water + 200gram droge stof = 550g totaal bereid. Dus zou je 5.5 x 165kcal moeten doen, snappie? Sorry voor het verpesten van je cut :o
Kutzooooi , nvm lekker groeien nu
 
Dat dacht ik al want laatst toevallig ook wat van die flessen gecheckt.

Overigens als je pannenkoeken low kcal wilt
1 ei
4 ei eiwit
100g kwark
1 banaan
100ml melk
100g kwark
30g oats

Dus 200 gram magere kwark? En hoeveel pannekoeken maak je hiermee?
 
Back
Naar boven