Fitness Seller

check deze big dude

Bezoekers in dit topic

wat soort kuren zou i doen? want op die leeftijd zo en fysiek en zo ripped gaan zonder massaverlies is onmogelijk zonder aas.
 
Hoe oud is die kerel dan?? heb er denk k over heen gelezen
 
soh dan ziet tie der niet verkeerd uit.. dan heb ik nog een jaar..hahahah nou dan moet k maar een kuur van een jaar nemen..:):):)

Maar in amerika zijn ze toch al op heel jonge leeftijd bezig met aas, dus dan kom je een heel ent
 
of komt tie ergens anders vandaan?
 
En weeral over AAS .... :rolleyes:;)

Hij gebruikt (waarschijnlijk!), so what, doet dat er dan toe over hoe hij eruitziet? ;)
 
MonsterStrength zei:
En weeral over AAS .... :rolleyes:;)

Hij gebruikt (waarschijnlijk!), so what, doet dat er dan toe over hoe hij eruitziet? ;)

Er zegt tog niemand dat er wat mis mee is alleen heb ik nog nooit iemand gezien die natural zon fysiek heeft
 
Was geen aanval naar iemand hoor, gewoon algemeen ;)

Maar ontopic: kan wel naturel imo!
 
MonsterStrength zei:
Was geen aanval naar iemand hoor, gewoon algemeen ;)

Maar ontopic: kan wel naturel imo!

Ja, zeker na twee jaar trainen.
:rolleyes:
 
hmmm nee monster dat kan niet, ff beetje nadenken : deze kerel traint 2 jaar geloof ik, en ten tweede is i 22 jaar. als iemand zo een fysiek post die al 15 jaar natural traint dan zou ik het miss wel knn geloven.
ik zou wel graag willen weten wat en hoeveel i gebruikt , dit is gewoon de fysiek die ik wil bereiken (buiten die bollen op de onderrug) gaat me net iets te ver.
 
Voor mij maakt het wel uit of iemand gebruikt of niet.

Net zoiets als dat ik ook best een totaal heb van 1000 kilo, ik heb er alleen wel hulpmiddelen voor nodig (zoals een heftruck :))

Overigens geloof ik NIET dat deze kerel slechts 2 jaar traint, als dat zo is dan stop ik en ga ik korfballen.
 
wazzup zei:
Voor mij maakt het wel uit of iemand gebruikt of niet.

Net zoiets als dat ik ook best een totaal heb van 1000 kilo, ik heb er alleen wel hulpmiddelen voor nodig (zoals een heftruck :))

Overigens geloof ik NIET dat deze kerel slechts 2 jaar traint, als dat zo is dan stop ik en ga ik korfballen.

Twee jaar PL. Hij gaf zelf aan al langer te trainen, maar gewoon naast het voetballen wat 'ie twee jaar op college niveau heeft gedaan.

Enfin, mij maakt het niet zo heel veel uit. Het blijft een enorme prestatie helemaal gezien zijn leeftijd.
 
axestream zei:
Twee jaar PL. Hij gaf zelf aan al langer te trainen, maar gewoon naast het voetballen wat 'ie twee jaar op college niveau heeft gedaan.

soccer of football ?

college-football kan best een erg hoog niveau zijn, met veel (gewicht)training.
 
wazzup zei:
soccer of football ?

college-football kan best een erg hoog niveau zijn, met veel (gewicht)training.

Soccer.
 
Back
Naar boven