AndroidHealthClinic

check deze ecto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niks mis met die gast...90% van het forum hier doet niet eens wat hij doet, op het naakt trainen na dan...
 
Niks mis met die gast...90% van het forum hier doet niet eens wat hij doet, op het naakt trainen na dan...

en dat wild tekeer gaan en die gewichten op de grond smashen, maar idd 90% van de leden van dbb doen het hem niet na...
 
aziaten zijn nou eenmaal wat lichter gebouwd, ik kan het weten;)
 
Verrekte Bruce Lee. Wat een held. Als trainen in een string het geheim is voor zijn brute power, ga ik morgen een tanga-slip en een homegym aanschaffen ;)

Mèn wat een kerel. Echt inspiratie dit en het zoveelste bewijs dat massa en kracht toch behoorlijk los van elkaar staan.
 
en dat wild tekeer gaan en die gewichten op de grond smashen, maar idd 90% van de leden van dbb doen het hem niet na...

Gewichten op de grond smashen is normaal, mits een je normale sportschool hebt. Maar 99% van de gupjes hier trainen op een healthcentre :roflol:
 
Gewichten op de grond smashen is normaal, mits een je normale sportschool hebt. Maar 99% van de gupjes hier trainen op een healthcentre :roflol:

Precies! Ga naar een fatsoenlijke gym of bouw er zelf een!




Offtopic:
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

52 weeks 10iu rHGH ED + 50mcg IGF + 1000mcg B12 Depot EO 5 days

PPB - PurePowerBond.nl - Powerliften in zijn zuiverste vorm!


:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Goed initiatief zo'n bond zonder pakjes of andere trammelant maar, Ga dan ook niet aan die "lelijke" dope
 
Uhm Mr.Smilie...wie zegt dat ik meedoe? Ik powerlift niet eens. Alsof de directeur van de NS met de trein naar zijn werk toe gaat. Alsof de snackbarboer alleen maar friet eet. Alsof de technische manager van Ajax alleen naar wedstrijden van Ajax kijkt.

Je ziet, je reaktie slaat als een tang op een varken, maar goed...je moet nog volwassen worden natuurlijk
 
Die Tag, he wish :roflol: op de tanga slip na dan :D
 
Inspired by Bruce Lee
 
Gewichten op de grond smashen is normaal, mits een je normale sportschool hebt. Maar 99% van de gupjes hier trainen op een healthcentre :roflol:

ik train in een lichte "hardcore" gym, maar daar laat ik men gewicht zo niet vallen hoor. Met een deadlift tot daar toe, maar je gooit je gewichten na een c&j toch niet zomaar op de grond???
 
Ow ik gooi mijn gewichten van zeer hoog nog op de grond. Denk toch niet dat ik na het ultieme setje squats moeite ga doen om hem netjes in de standaards te zetten zeker.
 
hij heeft er wel de juiste schijven voor lijkt me en in die gym mag het schijnbaar. Bij ons ga ik dat echt niet proberen. Ik word denk ik meteen buiten geflikkerd en zelf met mijn gay-gewichten kan het nooit goed zijn voor de stang, als het tenminste geen rubber-schijven zijn.
 
Hyper Hyper....maare je mag wel lekker smijten met het ijzer daar in de gym zeg.
Moest ik bij ons eens proberen. :finger:
 
wat een raar ventje. hij moet wel wat meer gaan eten
 
060905_ritalin_vlg_9a.widec.jpg


:thumb:



maar serieus, wat een kracht.... damn he! :eek:
 
Aan de ene kant zeg ik, damn! wat een snelheid en spronkkracht. Aan de andere kant zeg ik, wot the fok is dat voor een adhd'er?

Helemaal mee eens! Word er op een gegeven moment lastig van.
Denk dat hij best eens hard zou :headbang:
 
hmm kracht staat dus niet gelijk aan massa
 
ik zou me kapot ergeren aan die kerel. die gast is ziek in zijn kop en heeft tabletjes nodig.
 
Back
Naar boven