MuscleMeat

Check deze gast naast de pro`s (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo die gast is goed groot!! haha en die lee priest met de dikke kop was daar weer offseason zeker. zelfs cutler is klein daar vergeleken met hem!
Toffe site en goede post!
 
Moet je eens hier kijken:

[Link niet meer beschikbaar]

en dan moet je eens de foto gallery van boven naar beneden kijken (dua van The Great Outdoors tot Competition Snaps) Die gast heeft in zo'n korte tijd goed aan ze lichaam gebouwd.. Damn
 
Mmm wat me opvalt is dat hij bij alle foto s heel kort bij de camera staat. Terwijl de pro s op een afstandje staan. Hij is zeker groot maar denk ook deel dat de foto het doet.
 
Although I ain't a Pro yet,I have already built a physique that many Pros can't. So I am on my way to the top. This is just the beginning of my young career. I have big plans for the IFBB. I can promise in the near future that I will be a major Force on the PRO scene.

Dit staat er op zijn site. Wat een flinke kerel zeg.
 
Originally posted by Zwier
Mmm wat me opvalt is dat hij bij alle foto s heel kort bij de camera staat. Terwijl de pro s op een afstandje staan. Hij is zeker groot maar denk ook deel dat de foto het doet.

Ja dat maakt denk ik ook wel deel uit, maar hoe of wat ik denk dat hij het best kan gaan maken, heeft een flinke bouw en zo te zien goed bezig. Toch blijft hij enorm groot!

Heeft iemand wel eens foto's gezien van die beer uit the green mile???
 
Originally posted by Elmar
Heeft iemand wel eens foto's gezien van die beer uit the green mile???
is al een keer een topic over geweest, kan em zo snel niet vinden.
hij heette Michael Clarke Duncan. die gast bleek 'slechts' 1m92 lang te zijn, maw zijn lengte was in the green mile met de computer bewerkt.
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by zoutzak

is al een keer een topic over geweest, kan em zo snel niet vinden.
hij heette Michael Clarke Duncan. die gast bleek 'slechts' 1m92 lang te zijn, maw zijn lengte was in the green mile met de computer bewerkt.
[Abeelding niet meer beschikbaar]

cool leuk 0om te weten maar idd die gast heet Michael Clarke Duncan. Ik wil wel eens een foto van zijn hem zien. Hijs volgens mij ook biggy alleen niet echt droog.
 
Maten van Sean Allan

Lengte: 1.93 cm
Borstomvang: 162,5 cm
Armen: 58,5 cm
Benen: 81 cm
Kuiten: 48 cm
Gewicht: 136 kg en off-season 160 kg

Zijn lengte is dus niet onwijs, maar Ronnie Coleman is ook maar 1,80 en Jay Cutler 1,75.
De langste Olympia deelnemer is op dit moment Gunter Schlierkamp met een lengte van 1,85 cm
Ze kuiten moet ie nog wel aan werken, want die zijn gewoon 10 cm kleiner dan ze armen.
En ze zeggen dat je armen dezelfde omvang moeten hebben als je kuiten.
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]

ziet er goed uit!!
 
Hij kan het ver brengen maar echt in de top 3 zal hij nooit geraken, top 10 misschien maar zijn lengte speelt mee, boven de 190 zie je bijna nooit. Die kuiten zijn idd ook niet in proportie.
Toch véél potentieel voor de toekomst!
 
Ja maar dat bovenlichaam in mijn vorige post ziet er toch wel erg goed uit vind ik. Goed qua top bodybuilding weet ik niet, maar ik vind zijn bovenlichaam toch best mooi. goed ontwikkelde borst ook
 
Ik denk ook dat hij te lang is om een topper te worden.
 
:D Ja...we zijn niet allemaal zo snel als jij he... ;)
 
die gast is HUGE man !

die pro's lijken allemaal van die kleintjes eik met hem erbij..
 
Originally posted by Elmar
[Abeelding niet meer beschikbaar]

ziet er goed uit!!

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Zekers!!!!!!!!!!
 
Thx voor groter foto!!
DAMN! GOED GROOT!! ennuh ziet er erg goed uit!!
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven