MuscleMeat

Check dit fysiek @ 4:32

Bezoekers in dit topic

Hmm, daar ben ik dan niet mee eens :o 10 jaar voor autodiefstal is imo gewoon belachelijk. En zware straffen werken niet en schrikken ook niet af. Gewoon die gasten keihard aan het werk zetten in de gevangenis ipv 23u laten luieren in hun cel.

Doelde meer op ons strafrecht in Nederland. 10 jaar voor autodiefstal is veel idd. Anderzijds, als je hier iemand vermoord krijg je 2 jaar. Bij belastingfraude 10 jaar (bij wijze van). Pedo's worden geholpen bij vinden van een nieuw huis terwijl die geen bestaansrecht zouden moeten hebben. Politieagenten die niet meer durven in te grijpen etc. Ik kom uit de horeca, opgegroeid in de horeca vanaf mijn 7e jaar, heb die dingen gezien, te gek voor woorden dit land.
 
Doelde meer op ons strafrecht in Nederland. 10 jaar voor autodiefstal is veel idd. Anderzijds, als je hier iemand vermoord krijg je 2 jaar. Bij belastingfraude 10 jaar (bij wijze van). Pedo's worden geholpen bij vinden van een nieuw huis terwijl die geen bestaansrecht zouden moeten hebben. Politieagenten die niet meer durven in te grijpen etc. Ik kom uit de horeca, opgegroeid in de horeca vanaf mijn 7e jaar, heb die dingen gezien, te gek voor woorden dit land.

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

Wie is dat op jouw avatar trouwens? :)
 
we train everything, monday could be chest, thuesday traps and shoulders, wednesday arms, thursday back


and somewhere a little legs


wait wut
 
The ****.... Ik blijf me verbazen over de straffen daar in die k*t Verenigde Staten. Gozer zit 10 jaar in maximum security voor het stelen van een auto :o

1x een auto stelen krijg je dat niet.

In amerika is de regel de 2e of 3e keer opgepakt worden met bijv een auto stelen dan ben je gewoon de lul.
Het is niet zo dat als je 1x een auto steelt dat je meteen 10 jaar vastzit.
Volgendsmij na 3x een redelijk zwaar delict ( bijv een auto stelen ) dan krijg je een veel zwaardere straf omdat je het niet leert.

Hadden ze maar zulke straffen in NL...
 
1x een auto stelen krijg je dat niet.

In amerika is de regel de 2e of 3e keer opgepakt worden met bijv een auto stelen dan ben je gewoon de lul.
Het is niet zo dat als je 1x een auto steelt dat je meteen 10 jaar vastzit.
Volgendsmij na 3x een redelijk zwaar delict ( bijv een auto stelen ) dan krijg je een veel zwaardere straf omdat je het niet leert.

Hadden ze maar zulke straffen in NL...

Idd! Keihard aanpakken.
 
Back
Naar boven